כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר סריקות: הוסר החשש לחדירת מחבל

במהלך החיפושים אחר המחבל, הוצבו מחסומים באזור השרון, כפר יונה ובתל אביב, ומסוק הוקפץ לאוויר

צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

בעקבות התראות ביטחוניות, כוחות רבים של משטרה ושב"כ פתחו בסריקות בשעות האחרונות באזור השרון, אחר פלסטיני שככל הנראה חדר לשטח ישראל במטרה לבצע פיגוע.

באזור כפר יונה המשטרה הציבה מחסומים, כמו כן באיזור השרון ותל אביב, הוקדם גם חפ"ק באחד מישובי השרון, ונערכות סריקות של כוחות מיוחדים על הקרקע, ומסוק משטרתי הוקפץ לאוויר.

מעט לפני השעה 13:00 נמסר כי הוסר החשש לאירוע פח"ע, והחיפושים הסתיימו. על פי הדיווח, נעצרו 2 חשודים, מחקירה ראשונית שביצעו כוחות הביטחון נפסל החשד כי השניים תכננו לבצע פיגוע חבלני.

לפני כחודש התנהל באזור המרכז מצוד אחר חשוד בן מיעוטים שהתקשר למוקד 100 והודיע כי על גופו מטען חבלה ובכוונתו לבצע פיגוע במרכז תל אביב. רמת הכוננות בעיר הועלתה והכוחות הוזעקו למרכז העיר והחלו לבצע סריקות. לאחר שעות רבות הסירו את המחסומים והמשטרה הודיעה על חזרה לשגרה.

בכ"ט תמוז, סוכל פיגוע תופת ענק באיזור ביתר עילית: רכב מסוג סיטרואן שהתקרב למחסום הסמוך לביתר-עילית עורר חשד ונהגו שחבש פאה נכרית ומשקפי שמש גדולים התבקש לעצור. חייל מג"ב הכניס את גופו לתוך הרכב כדי לכבות את המנוע, והנהג החל בנסיעה כשהוא מנסה להימלט, החייל דרך את נשקו ועצר אותו בכח.

"הרכב היה מלא בבלוני גז עם חוטים צבעוניים ביניהם. אני אחדד, לא היה מושב אחורי - רק מושבים קדמיים, וכל המאחורה היה מלא בלוני גז עם חוטים צבעוניים ביניהם", שיחזר קצין משמר הגבול, מפקח ישורון צורן.

צילום: חטיבת דובר המשטרה
מחבל סריקות שרון מחסום מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד