כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גינוי חריף מאיחוד האמירויות

האיחוד האירופי מגנה את הפיגוע וקורא "לא להיגרר לפרובוקציות"

האיחוד האירופי גינה את מתקפת הטרור שהתרחשה אמש בלב תל אביב, שבה נפצעו לפחות שלושה בני אדם, אחד באורח אנוש, פיגוע שחמאס לקח אחריות עליו. בהודעת האיחוד נאמר: "האיחוד האירופי מגנה את מתקפת הטרור שהתרחשה בתל אביב. אנו קוראים לכל הצדדים לגלות איפוק ולא להגיב לפרובוקציות מסוג זה"

האיחוד האירופי מגנה את הפיגוע וקורא "לא להיגרר לפרובוקציות"
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

האיחוד האירופי גינה את הפיגוע אמש בתל אביב, בהודעת האיחוד נאמר: "האיחוד האירופי מגנה את מתקפת הטרור שהתרחשה אמש בלב תל אביב, שבה נפצעו לפחות שלושה בני אדם, אחד באורח אנוש, וחמאס לקח אחריות עליו. מעשה חסר טעם זה מדגים שוב עד כמה דחוף לעצור את מעגל האלימות ולהרגיע את המצב. אנו קוראים לכל הצדדים לגלות איפוק ולא להגיב לפרובוקציות מסוג זה".

שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, צייץ בטוויטר כי הוא "מזדעזע ממתקפת הטרור הלילה בתל אביב נגד חפים מפשע מתפלל למען הפצועים".

גם איחוד האמירויות מגנה את מתקפת הטרור שאירעה בתל אביב והביאה לפציעתם של שלושה אנשים ביניהם אחד באורח קשה מאד. בהצהרה מטעם משרד החוץ האמירותי לפני זמן קצר הביעה איחוד האמירויות גינוי חריף ל"מעשים נפשעים אלה", וציינה כי היא "דוחה בכל תוקף אלימות וטרור שמערערים את הביטחון והיציבות וסותרים ערכים ועקרונות אנושיים".

בתוך כך בבית החולים איכילוב עדכנו הבוקר כי מצבו של הפצוע האנוש בפיגוע הירי התייצב, אך מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו. מצבו של פצוע נוסף גם הוא קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם. מצבו של הפצוע השלישי מוגדר קל-בינוני. הבוקר הותר לפרסום כי אור אשכר, הוא אחד הנפגעים בפיגוע - שנפצע באורח אנוש. שניים מחבריו שהיו יחד עמו נפצעו גם הם בפיגוע, מצבו של אחד מהם מוגדר קשה ושמו רותם מנסנו.

איחוד אירופי פיגוע תל אביב פיגוע בתל אביב חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד