כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בדמי ימיו

טרגדיה בשחקים: חיים התמוטט בטיסה ונפטר בבית החולים

חרדי, אב לארבעה ילדים מלוס אנג'לס, התמוטט בטיסה פנים אמריקאית. הוא פונה לבית החולים, אך שם נפטר. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, הבכור שעדיין לא מלאו לו 7 שנים, והקטן בן כמה חודשים בלבד

טרגדיה בשחקים: חיים התמוטט בטיסה ונפטר בבית החולים
חיים אלפנט עם ילדיו צילום: באדיבות המצלם

חיים אלפנט, חרדי, אב לארבעה ילדים מלוס אנג'לס - קליפורניה ארה"ב, היה ביום רביעי האחרון בטיסת אלסקה איירליינס מלוס אנג'לס לפורט, לודרדייל, פלורידה, עם שניים משותפיו העסקיים. הוא לקה בהתקף לב משמעותי. אנשי צוות הטיסה החלו מיד במאמצי החייאה כשהמטוס הוסט לניו אורלינס לנחיתת חירום. לאחר שהמטוס נחת, פרמדיקים מקומיים מיהרו עם חיים לבית חולים, שם הוא נפטר והוא בן 32.

פרמדיק מארגון הצלה של פלטבוש שהיה בניו אורלינס עשה את דרכו לבית החולים כדי לסייע לשותפיו העסקיים ההמומים של חיים ולהבטיח כבוד המת. לאחר התערבות של ארגון 'חסד של אמת' ועסקנים שונים, חוקר מקרי המוות המקומי שחרר במהירות את הנפטר. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

נדבן החפץ בעילום שם הטיס מטוס פרטי כדי לאסוף את הנפטר ולהטיסו בחזרה ללוס אנג'לס שם נערכה הלווייתו. הנפטר הותיר אחריו את אשתו מרים, וארבעה ילדים, הבכור שעדיין לא מלאו לו 7 שנים, והקטן בן כמה חודשים בלבד.

ארה''ב טרגדיה התמוטטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד