כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חסדי שמים

שיפור במצב הפצועים בפיגוע הירי בתל אביב

פרופסור רוני גמזו עדכן בכניסת השבת כי חל שיפור במצב הפצועים בפיגוע הירי ביום חמישי בתל אביב. "הייתה פגיעה בצוואר, כל המערכות יציבות ואני רוצה להיות אופטימי אבל הדרך מאוד מאוד ארוכה"

שיפור במצב הפצועים בפיגוע הירי בתל אביב
זירת הפיגוע בתל אביב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרופ' רוני גמזו עדכן רגע לפני כניסת השבת כי חל שיפור במצבם של שני הפצועים קשה מהפיגוע ביום חמישי בערב בתל אביב: "הגיעו אלינו שני פצועים קשה עם פציעות קשת במקומות בעייתיים, פציעה שסיכנה את חייהם, לשמחתי הטיפול היה מהיר מאוד, הפצוע האנוש מיד הוכנס לחדר ניתוח והצוותים שלנו הצליחו להוציא אותו בשעות הראשונות מכלל סכנה, וכרגע אפשר לומר שהוא לא במצב אנוש, או במצב שיש בו סכנה מיידית לחיים, אבל הדרך עוד ארוכה, הייתה פגיעה בצוואר, כל המערכות יציבות ואני רוצה להיות אופטימי אבל הדרך מאוד מאוד ארוכה, זה היה בנוגע לפצוע ששמו אור. והדבר העיקרי כרגע זה לתמוך במשפחה ולתמוך בחברים, עשרות חברים שנמצאים כאן, אנחנו רוצים לתת להם את כל התמיכה אנחנו עושים את כל המאמצים, בסך הכל כרגע אנחנו רואים התייצבות מלאה הוא בחור צעיר וחזק".

עוד אמר: "הפצוע השני, רותם, נמצא בטיפול נמרץ כירורגי קליע פגע בעמוד השדרה סמוך למערכות העצביות המאוד מאוד רגישות, הוא התעורר כבר לאחר קצת הורדה של חומרי הרדמה ומתקשר, אנחנו כרגע שמים אותו שוב ברגיעה ובהרדמה גם כאן אנחנו מאוד מקווים שנוכל לשפר את מצבו, אולי להוציא אותו מצינור הנשימה ולוודא שההשתפרות נמשכת, כאן יש לנו הרבה סימני שאלה, מורכבות לא פשוטה".

לסיום אמר: "אנחנו נותנים הרבה מאוד תמיכה למשפחה, אנחנו רוצים להמשיך לתמוך במשפחה ובחברים, שלושתם חברים טובים ויש הרבה דרך קדימה, אני רוצה להודות לכולם שדואגים ועוזרים, ובמיוחד הצוותים הרפואיים שעושים עבודה באמת יוצאת מן הכלל".

פיגוע בתל אביב רוני גמזו בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד