כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"נזק של מיליונים"

המתבן של ח"כ בן ברק עלה באש - נבדק חשד להצתה

בליל שבת עלה באש המתבן של ח"כ רם בן ברק במושב נהלל בעמק יזרעאל. בן ברק: "מדובר בנזק של מיליונים. המתבן היה מלא בחבילות חציר בשווי של כמיליון שקל". ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל: "הסימנים לא טובים, יש המון שאלות. אירוע חמור מאוד"

המתבן של ח"כ בן ברק עלה באש - נבדק חשד להצתה
בן ברק במתבן שנשרף צילום: דוברות הח"כ

המתבן של חבר הכנסת רם בן ברק בשדות מושב נהלל שבעמק יזרעאל עלה בליל שבת באש. כוחות כיבוי אש בסיוע אנשי המושב שהחלו בניסיונות לכבות את השריפה, השיגו כעבור כמה שעות שליטה על האש וכיבו אותה.

החשד המרכזי הוא שמדובר בהצתה כחלק מטרור חקלאי, אך נבדקים כיוונים נוספים. במהלך הלילה חוקרי ימ"ר ארז של מג"ב צפון, הגיעו למושב נהלל והחלו לאסוף ממצאים וראיות.

חבר הכנסת רם בן ברק אמר בתגובה: "אני סומך על הגורמים המקצועיים שיחקרו את האירוע, ומודה לכוחות הכיבוי וההצלה שעובדים גם כעת במטרה לכבות את השריפה במתבן".

לדברי ח"כ בן ברק: "מדובר בנזק של מיליונים. המתבן היה מלא בחבילות חציר בשווי של כמיליון שקל. אחת האפשרויות שנבדקות היא שמדובר בהצתה, אבל חוקרי שריפות פתחו בחקירה וכל הכיוונים נבדקים. אני לא רוצה לקבוע כלום".

בן ברק במתבן שנשרף
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל וחבר מושב נהלל, אייל בצר, אמר: "הסימנים לא טובים, יש המון שאלות סביב השריפה הזו. זה חציר ולא קש שנשרף יותר לאט. אין במקום חיבורי חשמל, ולכן זה שולל אפשרות של קצר חשמלי. לא היה יובש קיצוני בימים האחרונים, ועל המתבן היו פאנלים סולאריים. זה אירוע חמור מאוד".

המתבן כובה סופית רק בשעות הבוקר, אך לוחמי האש המשיכו בפעולות הכיבוי גם בשעות הצהריים - וריח כבד של עשן ריחף מעל המושב.

בן ברק במתבן שנשרף
רם בן ברק עמק יזרעאל נהלל טרור חקלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד