כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האופוזיציה זועמת

הקואליציה מתקדמת בחקיקה; לפיד: "יריקה בפרצופו של הנשיא"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף בעצרת המחאה בבאר שבע: "אם מחר בבוקר ועדת החוקה תתכנס ותמשיך בחקיקה המטורפת הזו, זוהי יריקה בפרצופו של הנשיא". עוד תקף: "הדבר היחיד שמעניין את הממשלה זה להמשיך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואת אחדות עם ישראל"

הקואליציה מתקדמת בחקיקה; לפיד: "יריקה בפרצופו של הנשיא"
לפיד בנאומו צילום: אלעד גוטמן

ברקע קריאתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג בנאומו בסוף השבוע לעצור את החקיקה, ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת תתכנס מחר (ראשון) ותמשיך בדיונים לקראת גיבוש חלקים מהרפורמה בחקיקה סופית בקריאה שנייה ושלישית.

לפי התוכנית, ועדת החוקה בראשות חבר הכנסת רוטמן תדון מחר בחוקים שכבר אושרו בקריאה ראשונה, ביטול אפשרות פסילת חוקי יסוד ושינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים.

הערב (מוצאי שבת) תקף ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד בנאום בעצרת המחאה בבאר שבע את הקואליציה, ואמר: "אם מחר בבוקר ועדת החוקה תתכנס ותמשיך בחקיקה המטורפת הזו, זוהי יריקה בפרצופו של הנשיא, הדבר היחיד שמעניין את הממשלה זה להמשיך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואת אחדות עם ישראל".

לדברי לפיד, "ישראל במשבר הגדול בתולדותיה. הדבר היחיד שמעניין את הממשלה זה להמשיך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואת אחדות עם ישראל. הקואליציה אומרת לנו, "נצחנו בבחירות". אף אחד לא טוען אחרת, ניצחתם בבחירות, אז תעשו את העבודה שלכם למען השם. ממשלה נבחרת בשביל לנהל את הכלכלה, את הבטחון, בשביל לחזק את אחדות עם ישראל. לא בשביל לבטל את הדמוקרטיה".

הרפורמה המשפטית יאיר לפיד הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד