כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הואשם בהריגה

הרג אישה חרדית בפגע וברח וצפוי ל-15 שנות מאסר

גבר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בוויליאמסבורג, שבה נהרגה אשה חרדית, הואשם בהריגה, וצפוי לעונש של 15 שנה. התובע ציין כי לגברת לאה קון ע"ה, הייתה זכות קדימה, היא נפגעה על ידי הנהג כאשר עשה פנייה לא חוקית

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news

נהג שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בוויליאמסבורג בשנה שעברה, שבה נהרגה גברת לאה קון, הואשם בהריגה וצפוי לעונש של 15 שנות מאסר. התובע אריק גונזלס, אמר שהנהג דניאל באקלי, מקווינס ניו יורק, נסע בניגוד לתנועה ב-28 בנובמבר בשנה שעברה.

"במקום לעצור להזעיק אמבולנס או לתת סיוע, הנאשם עזב את המקום לאחר שפגע ופצע אנושות סבתא אהובה ואשה מוערכת בקהילה. לאחר חקירה מעמיקה נבקש להטיל על הנאשם עונש על התנהגותו המסוכנת והפלילית", אמר גונזלס. התובע ציין כי לגברת קון הייתה זכות קדימה כאשר היא נפגעה על ידי באקלי כאשר עשה פנייה לא חוקית.

ביום חמישי האחרון הוגש כתב אישום נגד באקלי בגין הריגה, הריגה ברשלנות פלילית, שלוש עבירות של עזיבת זירת אירוע ללא דיווח, סיכון ממדרגה שנייה, נהיגה בקלות ראש, שתי עבירות של אי ציות לחוקי התנועה, אי נתינת זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה, וביצוע פנייה לא חוקית שמאלה.

גב' לאה קון ע"ה רעייתו של ר' שמואל מנחם קון, חצתה את צומת רחוב טיילור ושדרות קנט בוויליאמסבורג - ברוקלין, ביום ה-28 לנובמבר האחרון, רכב שנסע בניגוד לתנועה פגע בה וגרם לה פציעות אנושות.

מתנדבי הצלה פינו אותה במצב אנוש לבית החולים, שם נאבקו הרופאים על חייה לאחר שסבלה מחבלת ראש קשה, אך לאחר שלושה שבועות היא נפטרה למגינת בני משפחתה. גברת קון הייתה מזכירה ותיקה בבית הספר התיכון "בית רחל" בוויליאמסבורג, וסייעה לדורות של תלמידות לעבור את השנים בבית הספר, יהי זכרה ברוך.

וויליאמסבורג תאונת פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד