ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
קטסטרופה של פוטין

חיילים רוסים מתים בשיעור גבוה פי חמישה מהאוקראינים

יותר חיילים רוסים מתו בשנה אחת באוקראינה מאשר בכל 16 הפעולות הצבאיות שלה מאז מלחמת העולם השנייה, חיילים רוסים מתים בשיעור גבוה פי חמישה מהאוקראינים, הרוסים מתים פי 35 מאשר במלחמת עשר השנים של ברית המועצות

חיילים רוסים מתים בשיעור גבוה פי חמישה מהאוקראינים
טנקים רוסיים הרוסים צילום: באדיבות המצלם

המספר הכולל של מקרי המוות הרוסים באוקראינה עשוי לעבור את כל ההרוגים ב-16 מהפעולות הצבאיות של המדינה מאז מלחמת העולם השנייה, כך דווח ה'דיילי מייל'.

שיעור ההרוגים החיילים בחודש בשנה הראשונה למלחמה היה גבוה פי 25 מאשר בצ'צ'ניה ופי 35 מאשר במלחמת עשר השנים של ברית המועצות באפגניסטן, כך טוען צוות חשיבה אמריקאי. על פי ההערכות, חיילים רוסים מתים בשיעור גבוה פי חמישה מהאוקראינים. המספרים נעים בין 100.000 ל-150.000 חיילים רוסים שמתו או נפצעו.

המרכז למחקרים אסטרטגיים ובינלאומיים (CSIS) פרסם כי בין 13,000 ל-25,000 הרוגים רוסים בשתי מלחמות מול צ'צ'ניה - כלומר מספר ההרוגים באוקראינה בשנה עשוי להיות גדול פי חמישה מאלה שנהרגו בצ'צ'ניה במשך כמעט 15 שנים.

ההרוגים בהתקפה הראשונית על אוקראינה בפברואר אשתקד כללו גדודים מובחרים, שמתמלאים כעת בחיילים חדשים ללא מוטיבציה עם מעט הכשרה וציוד גרוע. עוד דווח, כי לנערים רוסים יש כעת תוחלת חיים זהה לאלה בהאיטי.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד