י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לתת לגוף ולנפש: טיפולים ומסאז' לעור

אווה מפעילה את מכון היופי והספא בנווה צדק, והיא מסבירה על מגוון האפשרויות לטפל ולשמור על העור

לתת לגוף ולנפש: טיפולים ומסאז' לעור

העור הוא השכבה החיצונית של הגוף שלנו ויש לו תפקידים רבים. אווה, ממכון יופי וספא בנווה צדק, מסבירה: "בראש ובראשונה העור מגן על הגוף שלנו מפני פציעות ומפני חדירה של טפילים, הוא שומר ומונע התייבשות, יוצר מנגנון ויסות של חום הגוף ומשמש להפרשת פסולת. לכן, חשוב שנשמור עליו ולעיתים אף נחזק אותו מבחוץ על ידי טיפולי פנים ואף מסאג' עם שמנים טובים. כדי לקבל טיפול טוב צריך לדעת היכן כדאי ונכון לעשות זאת. כי טיפול שגוי בידיים הלא נכונות לא רק שאינו יעיל אלא אף יכול להזיק לנו".

פריז הקטנה בנווה צדק
אם חלמת להגיע לפריז עיר האורות, היופי והטיפוח, את לא צריכים להתרחק יותר מידי, ניתן למצוא את פריז הקטנה באמצע נווה צדק, במכון היופי והספא של אווה, או כמו שמכנים בשפת הילידים "איל דה בוטה דה אווה".

כבר בכניסה לספא הבוטיק בנווה צדק ניתן להאזין למנגינות צרפתיות קלאסיות ולהתיישב על כורסאות אשר מזכירות את אחד מארמונות המלכים בצרפת. המקום מעוצב בסגנון פריזאי מציע מספר רב של טיפולים מיוחדים, בעצם, ניתן למצוא בו כל מה שאישה מחפשת, כי אנו אוהבות להיראות מטופחות 24 שעות ולקבל טיפוח המגיע לכל נסיכה או מלכה בארמון.

שאלתי את אווה מהם הטיפולים הקיימים היום בשוק בכלל ואצלה בפרט ומדוע הם חשובים לבריאות שלנו.

מה מציע תחום הספא ולמה כל טיפול מיועד?
הידרה דרמי קלאסי - מטרת הטיפול הוא ניקוי, איזון, טיהור, לחות. אשר נעשה עם סבון, 2 סוגי פילינג, החדרת לחות בהתאם לסוג העור, ניקוי עמוק, חמצן, המרצה לימפתית, מסיכה, עיסוי קל, הטיפול מתאים לכל סוגי העור לנשים מגיל 15 עד 100.

טיפול נוסף לגילאי 30 פלוס הנו הידרה דרמליפט - מטרת הטיפול הוא ניקוי, לחות, טיהור, מיצוק. הטיפול כולל: סבון, 2 סוגי פילינג, החדרת לחות, ניקוי עמוק, חמצן, המרצה לימפתית, התעמלות לשרירי הפנים מתאים לנשים מגיל 35 שרוצות למצק את העור ולהראות צעירות ורעננות כפי שהיו בגיל 35.

עוד טיפול מעניין הנו הידרה דרמי לעיניים - המטרה: לחות, טיהור, מיצוק, החלקת קמטים באזור העיניים. מדובר בטיפול המתמקד באזור העיניים בלבד. כולל ניקוי, פילינג קל, החדרת לחות וויטמינים, המרצת לימפה, מסיכה, עיסוי מתאים לנשים וגברים כאחד בעלי עיניים רגישות.

אילו סוגי מסאז'ים קיימים היום ולמה הם מועילים?
עיסוי שוודי\ קלאסי – מפנק, מרגיע שרירים, מאזן לימפה. עיסוי נעים וזורם. מתאים במיוחד לאלו שסובלים מלחץ גופי כללי ולאלה שאוהבים פינוק.

עיסוי רקמות עמוק - משחרר מתח ולחץ מרקמות חיבור, מרכך ומגמיש. עובד על שכבות השרירים העמוקים. מסלק רעלים. מומלץ לכל אלה העוסקים באורח חיים פעיל במיוחד.

עיסוי משולב - שילוב של מגוון סגנונות. בהתאם לבקשת המטופל\ת.

עיסוי קצוות – התמקדות בקצוות הגוף. רגליים, ידיים, קרקפת, כתפיים ופנים. משחרר מאוד ומרגיע. מתאים לכולם.

רפלקסולוגיה - התמקדות בכפות הרגליים. לחיצות ממוקדות ושילוב של עיסוי קל ובינוני. משפר תפקוד איברים פנימיים וזרימת הדם והאנרגיה בגוף. משחרר ומרגיע.

אם את רוצה באמת להתפנק, כל המסאז'ים שצוינו כאן נמצאים ברשימת האפשרויות אצל אווה. בשבזי 67 נווה צדק תל אביב השכילו לפתוח פינת חמד מוצלחת ולהפוך את הטיפולים לחוויה של ממש.

הידעת?
בעיות עור מעידות על תחושת חוסר ביטחון, על פגיעות ופחד להפגע באותו תחום שבו נמצאת בעיית העור.



ספא גוף נפש בילוי מסאג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד