כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

טיטולים במבצע 'טיפטולים' - אין כמו טיפ של אמא

אמא בטוחה - משתפת וזוכה • מבצע מיוחד לאמהות: כל טיפ עשוי לזכות אתכן בעגל מקלרן מפוארת • אינפורמטיבי

טיטולים במבצע 'טיפטולים' - אין כמו טיפ של אמא

המותג טיטולים פרימיום, המלווה את האמהות כבר שלושים שנה, מציב לראשונה את האמא המנוסה בקדמת הבמה ויוצא במבצע "טיפטולים" - בו הוא מזמין את האמהות לשתף מניסיונן העשיר בגידול הילדים.

במהלך המבצע האמהות מוזמנות לשלוח טיפים אישיים שלהן, והן יכולות לזכות בעגלת מקלרן מפוארת. גם בתהליך בחירת הזוכות מעניק טיטולים את ההחלטה לאמהות. הטיפים שיגיעו מהאמהות, יפורסמו במדיה החרדית ובטלמסר ייעודי, וידורגו על ידי האמהות, כאשר על פי ההצבעות תיבחרנה הזוכות. עשרת הטיפים המובילים יזכו את שולחותיהן בעגלת מקלרן מפוארת מדגם XLR, ועשרת המקומות השניים יזכו בשתי חבילות טיטולים לפי מידת ילדיהן.

'טיטולים פרימיום' הוא הפיתרון המושלם: חיתול איכותי ונוח, בעל יכולת ספיגה לאורך זמן שמעניקה לו ובמיוחד לך – תחושת ביטחון מופלאה. לא פלא אם כך, כי טיטולים פרימיום הוא החיתול הנמכר ביותר במגזר החרדי.

"אנחנו בטיטולים מאמינים שהאמהות יודעות הכי טוב מה נכון לתינוקן בזכות הידע וניסיון האישי", אומרת שרון מור, מנהלת מותג טיטולים בחוגלה. "לכן במבצע הזה נתנו להן את הבמה לחלוק עם אמהות אחרות ולשתף מניסיונן".

על מנת להשתתף במבצע, על האמהות לשלוח את הטיפים לת.ד. 62176 רח' ההגנה 137, תל אביב יפו או לדוא"ל [email protected]. לטיפ יש לצרף הוכחת קניה – חשבונית החל מיום שלישי כ"ג באב (19.8.14) ופרטי התקשרות מלאים. ניתן לשלוח טיפים עד יום ראשון י"ב באלול תשע"ד (7.9.14) כל חשבונית קניה מאפשרת שליחת טיפ אחד.



טיטולים מבצע מתנה תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד