י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת הגשת תשובתה לבג"צ

יו"ר הקואליציה: "היועמשי"ת בנסיון הפיכה"

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ תקף הבוקר את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהר"ב מיארה, על אופן התנהלותה והתנגדותה להצעות החוק שמוגשות מטעם הקואליציה

יו"ר הקואליציה: "היועמשי"ת בנסיון הפיכה"
ח"כ אופיר כץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשעות הקרובות תעביר היועצת המשפטית לממשלה עו״ד גלי בהרב - מיארה את תשובתה לבג״צ בעניין הנבצרות, ובינתיים, ברקע עמדותיה גם בחוקים אחרים, בקואליציה פותחים במתקפת שיא כנגדה.

יו״ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ תקף הבוקר (ראשון) את היועצת המשפטית, ואמר בפתח הדיון בכנסת: ״אנחנו לא ניתן לכם לעשות הפיכה שלטונית באמצעות כל מיני פלפולים משפטיים, המצאות סטארט אפ משפטי רק למדינת ישראל. אין דבר כזה בשום מדינה שיועצת משפטית מוציאה ראש ממשלה לנבצרות שלא מטעמי בריאות".

״אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה״, האשים כץ, ״כרגע יש נבחרי ציבור. היא חושבת שהיא השריף של המדינה, היא חושבת שהיא קובעת פה הכל ואנחנו לא ניתן לה״.

עוד תקף יו״ר הקואליציה כץ את היועצת המשפטית, ״מאז שהממשלה הזו קמה כל החלטה שלה היא נגדנו״, טען, והוסיף: ״זו לא יועצת משפטית זו יועצת פוליטית של האופוזיציה ואנחנו לא ניתן לעשות פה הפיכה שלטונית. אנחנו נכבד את הפתקים של אזרחי מדינת ישראל״.

בסוף השבוע נשמעו קריאות דומות משרים וחברי כנסת בקואליציה, שהיה גם מי שקרא להוציא את היועמשית לנבצרות ואף לפטר אותה מתפקידה. אך לבינתיים נראה כי אין כוונה מצד ראש הממשלה לפטרה.

קואליציה אופיר כץ גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד