כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

למה חשוב לעדכן את הביוגרפיה שלך?

החיים שלנו כל הזמן מביאים איתם דברים חדשים, בכל פעם נמצא את עצמנו עושים דברים לא צפויים. מהסיבה הזאת חובה לעדכן את הביוגרפיה באופן קבוע כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים מאחור

למה חשוב לעדכן את הביוגרפיה שלך?
עדכון ביוגרפיה צילום: freepik

האם יצא לכם לעדכן לאחרונה את הביוגרפיה שלכם? אם לא עשיתם זאת, אולי כדי לכם להשקיע על כך מעט מאמץ. החיים שלנו כל הזמן מביאים איתם דברים חדשים, בכל פעם נמצא את עצמנו עושים דברים לא צפויים. מהסיבה הזאת חובה לעדכן את הביוגרפיה באופן קבוע כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים מאחור. לעדכון של הביוגרפיה שלנו יש חשיבות עליונה, כזאת שחובה עליכם להכיר אותה כבר עכשיו. החלטנו להסביר לכם מדוע כדאי לכם להשקיע זמן בנושא הזה מבלי להתעצל. בסופו של יום הביוגרפיה שלכם היא זאת שתביא אתם לנקודה בה אתם הכי תרצו להיות.

תהיו מודעים לדרך שעברתם

מרוב שאנו מבצעים דברים באופן שוטף, נשכח מדי פעם לטפוח לעצמנו על השכם. עדכון ביוגרפיה חשוב כדי שתוכלו לראות את הדרך שאותה יצא לכם לעשות. אל תביאו את עצמכם למצב בו הפעולות אותן תעשו יהיו ברורות מאליו בשבילכם. יש כאלה שרק כאשר הם יערכו את הביוגרפיה יבינו בדיוק איזה דרך יצא להם לעשות. פתאום תוכלו לשאוף קצת יותר גבוה מהמקום שאליו הגעתם כבר עכשיו. הביאו את עצמכם למצב בו אתם עובדים קשה כדי לנפץ את תקרת הזכוכית שמרחפת לכם מעל הראש. אף אחד מאיתנו לא ירצה להגיע למצב בו הדברים ממשיכים לעמוד במקום. עם עדכון קבוע של הביוגרפיה, תוכלו לראות מה אתם עושים כמו שצריך.

השאירו רושם טוב על אחרים

לא רק אתם נחשפים לאותה ביוגרפיה שלכם, אלא גם אנשים אחרים. אלה יכולים להיות מעסיקים ממקום עבודה מסוים או סתם קרובי משפחה. כדי שהמידע יהיה טוב ומרשים יהיה עליכם כל הזמן להמשיך לעדכן אותו ללא התמהמהות. מה שעשיתם לפני כמה שנים זה לא מה שאתם תעשו או עושים נכון להיום. כל הזמן תוכלו להוסיף עוד אלמנטים שאנשים אחרים לא חשבו עליהם קודם לכן. מגיע לכם לדעת כי הביוגרפיה שלכם מעודכנת ומשאירה את הרושם החיובי על האנשים שסביבכם. אם המידע לא יפעל לטובתכם אולי כדאי שלא תפרסמו אותו לאנשים שנמצאים מסביבכם. אם כבר תפרסמו את המידע חובה עליכם לעדכן אותו באופן שוטף וקבוע.

אל תקשו עליכם לעדכן בהמשך

ברגע שאתם מעדכנים את הביוגרפיה באופן קבוע, לא תקשו על עצמכם בהמשך. הרי ברגע שיש כמות גדולה של מידע לעדכן בפעם אחת, תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. לא פעם תשכחו את המידע החשוב, זה שבאמת תרצו שיופיע עליכם הלכה למעשה. לפיכך טוב לעבוד בצורה איטית אך מבוקרת, בכל פעם להוסיף עוד פרטי מידע חדשים. כך לא תמצאו את עצמכם מרגישים כי כמות המידע לא מאפשרת לכם להיות מדויקים. כולם מבינים כי זה שאתם מעדכנים את המידע כל הזמן מביא איתו שליטה מלאה.

ביוגרפיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד