ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שוב זה קורה

מבולבל: ביידן נשאל על סעודיה ואיראן - והשיב לגבי ישראל

במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן נשאל נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על חידוש היחסים בין סעודיה לאיראן, אך במקום להתייחס לנושא התבלבל הנשיא והשיב כי "ככל שטובים יותר היחסים בין ישראל ושכנותיה, ככה טוב יותר לכולם". זו אינה הפעם הראשונה בה מתבלבל ביידן, והדבר מעורר חשש בקרב תומכיו

מבולבל: ביידן נשאל על סעודיה ואיראן - והשיב לגבי ישראל
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשאל אמש במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן מה דעתו ועמדתו בנוגע לחידוש היחסים בין איראן לסעודיה, המדאיג מאוד את ישראל. הנשיא ביידן התבלבל ובמקום להשיב לשאלה זו התייחס דווקא לישראל ואמר כי "ככל שטובים יותר היחסים בין ישראל ושכנותיה, ככה טוב יותר לכולם".

זו אינה הפעם הראשונה בה מתבלבל ביידן ומעורר מבוכה, ולפני כחודשיים הוא התבלבל בשם של אישה לה חגגו יום הולדת, וכשהגיע לקטע בשיר בו היה צריך להגיד שמה, התבלבל ומלמל שם אחר.

פעם נוספת הייתה לפני כחודש, אז אמר בנאומו כי "יותר ממחצית מהנשים בממשל אצלו, הן נשים". ההתבטאות נאמרה במהלך נאום שנשא לרגל יום השנה ה-30 לחוק חופשת משפחה ורפואה, והנשיא אמר כי יותר ממחצית הנשים בממשל שלו הן נשים במקום חצי מסך העובדים.

באירוע שערך הבית הלבן במרץ אשתקד כדי לחגוג את חודש ההיסטוריה של הנשים, ג'ו ביידן כינה בטעות את סגנית נשיא ארה"ב קמאלה האריס בתור "הגברת הראשונה".

במקרה נוסף זמן קצר לאחר סיום נאום באוניברסיטת צפון קרוליינה החקלאית בגרינסבורו, ג'ו ביידן לחץ יד לאדם בלתי נראה. הוא הסתובב על הבמה ונראה מבולבל.

סעודיה איראן ג'ו ביידן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד