כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד האירוע

מקרה חמור: יידוי בקבוקי תבערה לעבר בית החולים בירושלים

תיעוד: יידו בקבוקי תבערה לעבר בית חולים בירושלים ונעצרו ע"י המשטרה | בסיום חקירה נחושה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, הוגשה נגד ארבעת החשודים - בני 14-15 תושבי עיסאוויה - הצהרת תובע לקראת כתב אישום

מקרה חמור: יידוי בקבוקי תבערה לעבר בית החולים בירושלים
יידויי הבקת״בים צילום: דוברות המשטרה

בסוף החודש שעבר, החלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות יידויי בקבוקי תבערה לעבר בית החולים הדסה הר הצופים ע"י מספר חשודים מכיוון עיסאוויה. בעקבות המקרה לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. 

לאחר ביצוע מגוון פעולות חקירה, חוקרי המשטרה של מחוז ירושלים התחקו אחר זהות החשודים במעשה, תושבי עיסאוויה בגילאי 14-15 בלבד. בתחילת החודש בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו את ארבעת החשודים בביצוע המעשה בבתיהם שבמזרח ירושלים. 

בחקירתם של החשודים במשטרה, עלה כי עפ"י החשד החשודים היו מעורבים בשני מקרים נוספים של יידויי בקבוקי תבערה בתקופה האחרונה, כשאחד מהם כוון לעבר אוטובוס שהיה באזור. גם במקרים אלו לא היו נפגעים. 

עם סיום החקירה בימ"ר ירושלים וגיבוש תשתית ראייתית נגד ארבעת החשודים במעשה, הבוקר (ראשון) הוגשה נגדם הצהרת תובע בבימ״ש ומעצרם הוארך בארבעה ימים נוספים, זאת עד לתאריך 15.3. בימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום. 

במחוז ירושלים של המשטרה מציינים כי מדובר במקרה חמור של יידויי בקבוקי תבערה, בין היתר לעבר בית חולים, שבוצע עפ"י החשד ממניע לאומני ויכול היה לגרום לפגיעה בחיי אדם. 

במשטרה אומרים כי "זוהי דוגמא נוספת לכך שאותם מפגעים ופורעי חוק בגיל צעיר יחסית, לא בוחלים באמצעים בניסיון לפגוע בחיי אדם וברכוש, גם שמדובר בבית חולים שמציל חיים של אנשים בכל האזור, יהודים וערבים כאחד. חקירה מקצועית ופעילות מבצעית נחושה, הובילה למעצרם ולמיצוי הדין עמם. נמשיך לפעול למאבק נחוש ובלתי מתפשר נגד כל מי שינסה לפגוע בחיי אדם באמצעות בקבוקי תבערה או בכל אמצעי אחר".

פשע לאומני בקבוקי תבערה בית חולים מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד