כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נערכים לניקיונות הבית לפסח?

ד"ר פישר מציעה את סדרת אלכו-ג'ל Pharma wipes • גם מנקים וגם מחטאים 99.9999% מהחיידקים

נערכים לניקיונות הבית לפסח?
ד"ר פישר מגבוני ניקוי לפסח צילום: יח"צ

חג הפסח מתקרב ורבים כבר נערכים לניקיונות ולהכנת הבית לחג. כדי להגיע לחג מוכנים ובית נקי ומסודר מומלץ להתחיל בהכנות כבר מעכשיו.

על מנת להפוך את ניקיונות הבית לפשוטים ואפקטיביים במיוחד, מציעה ד"ר פישר את סדרת אלכו-ג'ל פארמה ווייפס (Alco-gel Pharma wipes) - סדרת מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים. המגבונים גדולים, עבים ולחים במיוחד לניקוי אפקטיבי ובנוסף קוטלים 99.9999% מחיידקים עיקריים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על היגיינת הבית.

בסדרה 2 סוגי מגבונים :

Alco-gel Pharma wipes – 70% אלכוהול (אריזה כחולה): מגבונים אנטי-בקטריאליים המכילים 70% אלכוהול בהתאם להמלצה של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ומשרד הבריאות הישראלי. משרד הבריאות ממליץ  לחטא משטחים הבאים במגע נרחב של הידיים במרחב הציבורי כמו מעקות ידיים, כפתורים, ברזים, מקלדות, שולחנות וכד'. את המגבונים ניתן להשיג במגוון סוגי אריזות וגדלים. מחיר מומלץ לצרכן: 160 מגבונים- 29.90 ₪,    60 מגבונים- 24.90 ₪, 20 מגבונים- 17.90 ₪.

נוסף על כך, ישנם משטחים ואביזרים ברחבי הבית הרגישים לאלכוהול בריכוז גבוה כמו גומי, פלסטיק, אלומיניום, עץ, משטחים צבועים ושרופים ולכה. לכן מומלץ להשתמש במגבונים בעלי ריכוז אלכוהול מופחת עבורם פיתחה ד"ר פישר את Alco-gel Pharma wipes עם אמוניום רבעוני (אריזה ירוקה): מגבונים המבוססים על שילוב של הרכיב האנטי בקטריאלי הפעיל אמוניום רבעוני עם ריכוז נמוך של אלכוהול. אמוניום רבעוני ידוע כחומר חיטוי יעיל המשמש גם לחיטוי ציוד עזר רפואי ושימושו נפוץ במרפאות ובתי החולים. את המגבונים ניתן להשיג במגוון סוגי אריזות וגדלים. מחיר מומלץ לצרכן:  160 מגבונים- 24.90 ,60 מגבונים- 19.90 ₪,  20 מגבונים- 12.90 ₪, 20 מגבונים באריזות אישיות- 19.90 ₪ .

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 ** את המגבונים מומלץ לנסות תחילה בפינה נסתרת לבדיקת התאמתם למשטח.

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד