כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"סירבתי להיות שר"

הפרשן חושף את ההצעה שקיבל מנתניהו

הפרשן יעקב ברדוגו התייחס בפודקאסט לסיבה שסירב להתמנות לשר: "לא רציתי שמישהו יגיד לי שעשיתי קרדום לחפור בו כדי להגיע לתפקיד". ברדוגו טען: "אם הייתי מתמודד בליכוד הייתי במקום גבוה"

הפרשן חושף את ההצעה שקיבל מנתניהו
יעקב ברדוגו צילום: Yonatan SIndel/Flash90

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו התראיין היום (ראשון) לפודקאסט של נדב פרי, וסיפר על ההצעה שהועברה לו בעבר בה נאמר שיוכל להיות שר, וכן התייחס למהלכי הממשלה על הרפורמה המשפטית.

ברדוגו אמר: "אני סירבתי להיות שר, זה לא סוד, הציעו לי להיות שר בממשלה הזו. עכשיו אני לא חייב לאף אחד כלום, אני לא בגלי צה"ל, אני יכולתי להגיד הציעו לי להיות שר תקשורת, הציעו לי שר ההסברה, אז למה לא לקחתי את התפקידים האלה? קודם כל לא רציתי שמישהו יגיד לי שעשיתי קרדום לחפור בו כדי להגיע לתפקיד".

הפרשן הוסיף ואמר: "אם אני רוצה, יכולתי להתמודד, הייתי צריך להתמודד ברשימה עצמאית, ואם הייתי עושה את זה הייתי מקבל מנדטים. אם הייתי מתמודד בליכוד הייתי במקום גבוה, בעשירייה הראשונה. לא עשיתי את זה כי אני מרגיש שאני בשליחות, וזה מוביל אותי לטענה הנוספת שלי, השליחות שלי לא נגמרה להיות פה של אנשים. האם יכול להיות שאני בתפקיד השר אצטרך להגן על הממשלה הזו? אולי אני בכלל צריך לבקר אותה. זה יכול לקרות".

ברדוגו נשאל מה צריך לקרות כדי שיבקר את הממשלה הנוכחית, והשיב: "אם הם לא יבינו את גודל האירוע, שזה לא רק רפורמה משפטית, שזה רפורמה חברתית בישראל. צריך ללכת ולפתור את הרפורמה, אבל לא המשפטית, אלא החברתית". 

יעקב ברדוגו בנימין נתניהו נדב פרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד