כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מקרה שלישי של צלבי קרס בשבועיים האחרונים

אוניברסיטה בארה"ב חוקרת ריסוס צלבי קרס ותמונת היטלר שהושארה על דלתו של סטודנט יהודי. התקרית היא המקרה השלישי של צלבי קרס שנמצאו בקמפוס במהלך השבועיים האחרונים

מקרה שלישי של צלבי קרס בשבועיים האחרונים
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה ארה"ב מגנה תקרית אנטישמית בקמפוס שבה רוססו צלבי קרס ותמונה הדומה להיטלר הושארה על דלת המעונות של סטודנט.

התמונות התגלו ביום שישי בבוקר במה שההנהלה בסטנפורד תיארה כ"איום גס רוח על תלמיד בודד", כך מסר בית הספר במכתב לתלמידים. מחלקת בטיחות הציבור בקמפוס חוקרת את זה כפשע שנאה.

בית הספר גם פרסם קריאה לדווח על מקרים של התנהגות שנאה והפליה. "הפחדה ואיומים בכוונה על אנשים בהתבסס על זהויות הוא מנוגד לערכי סטנפורד", נכתב בהודעה. "אנטישמיות ומעשי שנאה וחוסר סובלנות אחרים אינם מקובלים בקמפוס". בית הספר קרא לכל מי שיש לו מידע לגבי חשוד פוטנציאלי לפנות למחלקת ביטחון הציבור.

דוכן מידע הושחת באופן דומה בתמונות אנטישמיות בבניין בקמפוס שבוע לפני תקרית דלת המעונות. בית הספר דיווח שהוא מצא צלב קרס עם הסמל הגזעני "KKK" חצוב בקיר ב-3 במרץ. "השחתת רכוש במיוחד במילים שנועדו לאיים ולהפחיד אנשים מנוגדת לערכי סטנפורד", נכתב בהודעת בית הספר. "זה לחלוטין לא מקובל בקהילה שלנו".

אנטישמיות בארה"ב אוניברסיטה קליפורניה צלבי קרס היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד