כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
רוסיה השניה מול רוסיה הראשונה

פוטין שולח חיילים מהפריפריה למות בקרבות ומוותר למקורבים

הנשיא פוטין שולח חיילים רוסים למות בהמוניהם תוך כדי נתינת פטור לילדים של מקורביו. פקידים רוסים בכירים מתחמקים מלהקריב את בניהם בקרבות, בניגוד לצעירים מהפריפריות שמתים בהמוניהם

פוטין שולח חיילים מהפריפריה למות בקרבות ומוותר למקורבים
ההרס בבורודיאנקה צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מקריב את חייהם של צעירים רוסים במספרים עצומים באוקראינה, תוך שהוא מגן בקפידה על ילדיהם של מקורביו, כולל דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב וראש המודיעין ניקולאי פסקוב. נשיא רוסיה מתכוון לכבוש את העיר האסטרטגית המרכזית בחמוט, ושולח כוחות רבים, כאשר מתגייסים מאזור מזרח רוסיה משלמים מחיר כבד במיוחד, כך מדווח ה'דיילי אקספרס'.

משרד ההגנה של בריטניה פרסם, כי: "רוסיה ממשיכה לסבול מאבדות כבדות ביותר, וההשפעה משתנה באופן דרמטי בין אזורי רוסיה ביחס לגודל האוכלוסייה שלהם, הערים העשירות ביותר של מוסקבה וסנט פטרבורג נותרו ללא פגע יחסית".

משרד ההגנה המשיך: "זה נכון במיוחד עבור משפחות האליטה במדינה. ב-21 בפברואר 2023, פקידים בכירים רוסים צולמו כשהם מרכיבים את שתי השורות הראשונות של הקהל בנאום מצב האומה של הנשיא פוטין, לאף אחד מאלה שבשורות אין ילדים המשרתים בצבא".

"לעומת זאת, ברבים מהאזורים המזרחיים, מקרי המוות היו ככל הנראה גבוהים ב-30 אחוז מהאוכלוסייה מאשר במוסקבה". עוד נכתב: "במקומות של מיעוטים אתניים חוטפים את המכה הגדולה ביותר, באסטרחאן כ-75% מהנפגעים מגיעים מאוכלוסיות המיעוט הקזחית והטרטארית, כאשר משרד ההגנה הרוסי מבקש לטפל בגירעון המתמשך שלו בלוחמים, בידוד המשפיעים יותר בחברה הרוסית יישאר ככל הנראה שיקול מרכזי".

 

 

 

 

 

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מקורבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד