כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הלם מהתנהלות המנהלים

בנק עמק הסיליקון חילק בונוסים שעות לפני קריסתו

עובדי בנק עמק הסיליקון שקרס קיבלו את הבונוסים השנתיים שלהם ביום שישי האחרון שעות ספורות לפני שהממשל השתלט על החברה, כך לפי דיווחים בארה"ב. הבנק מחלק באופן מסורתי בונוסים שנתיים ביום שישי השני של מרץ

בנק עמק הסיליקון חילק בונוסים שעות לפני קריסתו
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

בנק עמק הסיליקון נתן בונוסים לבכירי החברה שעות לפני קריסתו, כך דווח בארה"ב. רגולטורים פדרליים השתלטו על הבנק ביום שישי האחרון. בעוד הבנק עמד בפני קריסה, עובדי הבנק קיבלו את הבונוסים השנתיים שלהם שעות ספורות לפני שהממשל השתלט על החברה.

הבנק מחלק באופן מסורתי בונוסים שנתיים ביום שישי השני של מרץ, כך אמרו מקורות הקשורים לבנק לרשת CNBC. על פי הדיווחים, הבונוסים היו עבור עבודה שהסתיימה ב-2022. רשת פוקס פנתה לקבלת תגובה SVB אך בנק ההשקעות SVB שהיה הבנק ה-16 בגודלו בארה"ב לפני שקרס בסוף השבוע לא הגיב.

הקריסה של SVB הייתה כל כך מהירה, ששעות לפני סגירתה, חלק מהאנליסטים בתעשייה קיוו שהבנק עדיין השקעה טובה. מניית הבנק ירדה ביום שישי בבוקר ב-60% לאחר ירידה דומה יום קודם לכן. מפקידים מודאגים מיהרו למשוך את כספם בגלל דאגה לקריסת הבנק, מה שגרם לקריסתו.

היזם והמיליארדר מארק קובן, קרא לרגולטורים הפדרליים לרכוש את הבנק. "צריך לקנות מיידית את כל ניירות הערך/החוב שבבעלות הבנק בשווי מתאים, שאמור להספיק לכיסוי רוב הפיקדונות", כתב קובן בטוויטר.

ארה''ב בנק דיבידנדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד