כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הח"כ משחזר: "מפגינים התנפלו עליי באלות, זה היה פחד אלוקים"

ח"כ אלי דלל מ'הליכוד' קורא להידברות באשר לתמורות המשפטיות • על תקרית שאירעה לו מול מספר מפגינים סיפר: "התנפלו עם אלות על הרכב שלי, זה היה מפחיד"

ח"כ אלי דלל נואם במליאה
ח"כ אלי דלל נואם במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

"חברים יקרים, השבועות האחרונים בהחלט מדירים שינה מעיניי. אחרים אנחנו וכולנו חייבים לפעול לאחדות. זה לא סוד שאני מ אמין וחושב שיש צורך ברפורמה שתחזיר את האיזון הנדרש בין הרשויות, יחד עם זאת יש לשמוע ולהשמיע. יש לנהל דיון מכובד בהקשבה ובכבוד הדדי. אסור להסית לאלימות! אסורה סרבנות! יש להוציא את צה"ל מהמחלוקת הפוליטית. מותר להתווכח, רצוי חילוקי דעות, אך אסור לנו לחלק את העם הזה! כולנו צריכים להבין שאין לנו בית אחר. אני קורא גם לחבריי באופוזיציה, יש להגיע להסכמות".

כך כתב חבר הכנסת אלי דלל בחשבון הפייסבוק שלו, והבהיר כי זה הזמן להידבר ולעצור את הפילוג והקיטוב בין חלקיה הרבים של החברה הישראלית. בראיון לרדיו 103FM, הגיב לדברים: "כשאני מדבר עם חברי האופוזיציה, יש הבדל בין איך שהדברים מוצגים לתקשורת לבין איך שהם נראים מאחורי הקלעים. הם לא כל כך מעוניינים להגיע להידברות, נראה שהם רוצים להפיל את הממשלה או שהם נהנים מהמחאה. הגיע הזמן לעשות רפורמה, אפשר לעשות אותה בהסכמה מלאה. גם הנשיא אמר שהפערים לא גדולים, אבל צריך להידבר. אני מדבר עם יריב לוין, הוא רוצה להגיע להסכמות, אך אין עם מי לדבר. הוא מושיט יד אך לצערי אף אחד לא מושיט לו יד חזרה".

ח"כ אלי דלל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"הגיע הזמן לעשות רפורמה בהסכמה רחבה. אפשר לעצור אחרי קריאה ראשונה, גם זה בסדר, הכוונה היא לא למסמס את נושא הרפורמה", הבהיר. "יכול להיות מצב שאחרי הקריאה הראשונה יהיה אפשר לשבת ולדבר, יש לנו פגרה של חודש. יש הפסקה בכל מקרה, אני מציע לחבריי לעשות הפסקה ולשבת לדבר, אני חושב שאנחנו פשוט הולכים לכיוונים לא נכונים. ההערכה שלי היא שאחרי קריאה ראשונה תהיה עצירה".

בסיום דבריו, שיתף ח"כ דלל בתקרית לא נעימה שאירעה לו, כשמפגינים, לדבריו, ניסו לנפץ את שמשת רכבו: "התנפלו עם אלות על הרכב שלי, על השמשה, זה היה פחד אלוהים. פגעו ברכב, לא ניפצו את השמשה, אם רכבי היה יותר זול אני חושב שהשמשה הייתה מתנפצת. נסענו, זה היה היה מפחיד".

מפגינים הרפורמה המשפטית תקיפת עובד ציבור חבר כנסת אלי דלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד