ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

מירי רגב תובעת בגלל פוסט 300 אלף ש"ח

גולש השמיץ וגידף את חברת הכנסת מירי רגב והיא הגישה נגדו תביעת ענק בגין לשון הרע: "יש גבול לחופש הביטוי"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"החלטתי להגיש תביעה אישית על לשון הרע", כך כתבה אמש (ג'), חברת הכנסת מירי רגב בעמוד הפייסבוק שלה, בעקבות דברים שכתב עליה גולש במהלך מבצע צוק איתן.

רגב התייחסה בזמנו בפייסבוק לנשיא היוצא שמעון פרס ואמרה: "לאור אמירותיו של הנשיא לשעבר פרס כי המבצע בעזה מיצה את עצמו, אני אומרת כי פרס הוא זה שמיצה את עצמו".

גולש הגיב בדברים חריפים נגד רגב ולמחרת הגישה רגב תלונה במשטרה, בגין העלבת עובד ציבור."לא ייתכן שכל אחד יוכל לכתוב ככל העולה על רוחו", כתבה בדף הפייסבוק שלה. "גם כשזה גובל בפגיעה באחרים. יש גם גבול לחופש הביטוי". האיש נחקר באזהרה בחשד להעלבת עובד ציבור ושוחרר בערבות.

היום, היא הגישה תביעה בטענה ללשון הרע בסך של כ-300 אלף שקלים. "התביעה אומנם אישית, אולם מהווה מבחינתי צורך ציבורי מובהק לגבי מה מותר ומה אסור לומר על נבחרי ציבור" כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

"לא יתכן שנבחר ציבור יהפוך לשק איגרוף של חלק מהאזרחים. מותר להתווכח, להעביר ביקורת וכמובן להביע דיעה שונה. עם זאת, בית המשפט צריך לקבוע אמות מידה בדבר גבולות השיח אל נבחר ציבור. אני בטוחה ומאמינה, שבית המשפט יאמר את דברו באופן ברור וחד לגבי סוגייה זו".
מירי רגב לשון הרע פייסבוק תביעה כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד