כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ח"כ הרב יונתן משריקי בסיור במד״א: "אתם מובילים ותמשיכו להוביל את מערך החירום בישראל"

ח״כ הרב משריקי ערך סיור מקיף במוקד החירום הלאומי 101 והכיר לעומק את הפעילות הענפה של מד״א * עוד קיבל האורח סקירה על ארגוני ההצלה החרדיים העובדים בשיתוף עם מד"א ומתנדביהם הפרוסים ברחבי הארץ ואשר משמשים כוננים פעילים של הארגון ומקצרים משמעותית את זמני התגובה * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מודים לח"כ משריקי, על פעילותו הציבורית והחינוכית הענפה רבת השנים, על תמיכתו בחיזוק מגן דוד אדום בפעילותו למען אזרחי ותושבי ישראל"  

ח"כ הרב יונתן משריקי בסיור במד״א: "אתם מובילים ותמשיכו להוביל את מערך החירום בישראל"
סיור ח"כ משריקי במד"א צילום: דוברות מד"א

חבר ועדות הכספים והחוקה בכנסת ח"כ הרב יונתן משריקי מש"ס, סייר השבוע במוקד הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגש את מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון, ועמד מקרוב אחר הפעילות רחבת ההיקף של מד"א הנעשית סביב לשעון.

ח"כ הרב משריקי ערך סיור מקיף במוקד החירום 101 הלאומי והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל.

האורח הנכבד שמע בביקורו על האתגרים, הכוננות והמוכנות לחירום כשהארגון נדרש לעמוד בהם ושלא כמו המשטרה, כיבוי אש וצה"ל, אינו מתוקצב ע"י המדינה. הוא הביע התעניינות בשילובם של עובדים ומתנדבים מהמגזר החרדי במד"א, בהם גם נשים שעוסקות במעגל הפיתוח הטכנולוגי והתרשם מהמערכות השליטה והבקרה הטכנולוגיות המשוכללות להזנקת כונני תגובה מיידית מכלל הארגונים.

כמו כן קיבל ח"כ הרב משריקי סקירה על ארגוני ההצלה החרדיים העובדים בשיתוף עם מד"א ומתנדביהם הפרוסים ברחבי הארץ ואשר משמשים כוננים פעילים של הארגון ומקצרים משמעותית את זמני התגובה.

בסיום הביקור הודה ח"כ הרב יונתן משריקי על הסיור המרשים ועל הפעילות ואמר: "מרשים מאוד לראות את העשייה שלכם מקרוב. אתם מובילים ותמשיכו להוביל את מערך החירום להצלת חיים בישראל. אני אשמח לעמוד לשירותכם ולקדם מהלכים חשובים בכנסת למען הצלת חיי אדם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מודים לח"כ משריקי, על פעילותו הציבורית והחינוכית הענפה רבת השנים, על תמיכתו בחיזוק מגן דוד אדום בפעילותו למען אזרחי ותושבי ישראל. אני מאחל בשם מגן דוד אדום איחולי הצלחה בתפקידו הלאומי כנבחר ציבור ומודה על שהקדיש מזמנו".

יוני משריקי מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד