ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"התנהלות לא חוקתית"

בן גביר לבג"צ נגד היועמ"שית: "אפשרו לי לייצג את עצמי"

אחרי שהיועמ"שית הבהירה לשר בן גביר כי הוא לא יוכל לייצג את עצמו בעתירות נגדו ונגד משרדו, בן גביר פנה לבג"ץ וביקש שיאפשרו לו לייצג את עצמו. בן גביר כתב בבקשה: "התנהלות זו אינה חוקתית, אינה סבירה, אינה מידתית ואינה הגונה"

בן גביר לבג"צ נגד היועמ"שית: "אפשרו לי לייצג את עצמי"
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה היום (שני) לבג"ץ בבקשה לייצוג עצמי ולא לקבל את ייצוג היועמ"שית בעתירה נגד התיקון לחוק פקודת המשטרה. כזכור, הבוקר הודיעה היועמ"שית גלי בהרב-מיארה, לבן גביר כי הוא לא יוכל לייצג את עצמו בעתירות נגדו או נגד משרדו.

השר כותב בבקשה, כי היועמ"שית פרסמה את הודעתה להשהיית מינוי ניצב עמיחי אשד לתפקיד ראש ביה"ס להדרכה בלי שביקשה לשוחח איתו ורק אחרי פניית יועצו של השר, היועמ"שית הסכימה לפגישה ולמרות זאת פרסמה את החלטתה עוד לפני ביצוע השיחה.

השר כותב על מכתבה: "מכתב זה, הגיע לח"מ דרך התקשורת בעודו יושב עם המפכ"ל, ניצב קובי שבתאי, ודן איתו על המשך סבב המינויים במשטרה. חמור מכך, טרם החלטתה, המשיבה 7 לא מצאה לנכון לשוחח עם הח"מ, שלא לומר להיפגש עמו ולדון איתו על פרטי האירוע".

עוד מוסיף השר: "התנהלות זו אינה חוקתית, אינה סבירה, אינה מידתית ואינה הגונה. אין זה ראוי כי המשיבה 7 תקבל החלטה כל כך חריגה וחריפה בחומרתה מבלי לשוחח עם הח"מ".

"בנסיבות אלו", כותב השר לבג"צ, "מבקש הח"מ מבית המשפט הנכבד, לאפשר לח"מ לייצג עצמו או לחילופין לשכור עו"ד".

איתמר בן גביר גלי בהרב מיארה בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד