כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

משהו מתבשל פה: קייטרינג כשר למהדרין באילת

מבקרים באילת או תושבי אילת, מחפשים קייטרינג כשר למהדרין באילת? חדשות טובות! מהיום, לא חייבים לבלות שעות על גבי שעות במטבח על מנת להנות מאוכל טעים, איכותי, ביתי, וכשר למהדרין לשבת, לחגים, ולאירועים מיוחדים

משהו מתבשל פה: קייטרינג כשר למהדרין באילת
משהו מתבשל פה צילום: יח"צ

תכירו את "משהו מתבשל פה" המסעדה שמספקת קייטרינג כשר באילת

משהו מתבשל פה היא מסעדה כשרה למהדרין באילת שמציעה גם שירותי קייטרינג כשר לשישי, וחגים. בנוסף, בהזמנה מראש, הם מארגנים קייטרינג לאירועים, ימי הולדת, בריתות, אזכרות, בן/בת מצווה ואירועי חברה.

קייטרינג כשר באילת, מה בתפריט?

מאכלים מסורתיים לצד מטבח עדכני. קייטרינג "משהו מתבשל פה" הוא קייטרינג כשר למהדרין באילת המציע תפריט דינאמי ועשיר בעל מגוון עצום של תבשילים ביתיים, בשרים, ודגים לצד מבחר תוספות, ממולאים, חריימה ומגוון סלטים איכותיים. המבחר עצום ומגוון, מעל 40 סוגי תבשילים, במטרה שכל אחד שיגיע למקום ימצא את הטעם האישי שלו מתוך כל המבחר.

בקייטרינג "משהו מתבשל פה" חוגגים את את המטבח הישראלי והטעמים שעליהם גדלנו על הצד הטוב ביותר.

הסוד שהפך את הקייטרינג הכשר של "משהו מתבשל פה" לכה פופולארי

"אוכל הוא דבר מאוד אישי, הוא מעלה בנו זכרונות ותחושות, הוא מסמל בית, משפחתיות ואחדות והסוד לאוכל טוב הוא איכות, טריות, ניקיון וכמובן היכרות עם הקהל הישראלי והטעמים שעליהם כולנו גדלנו"

השפים של "משהו מתבשל פה", אריה ארמונד הראל וזאקי דיין מקפידים על טריות המוצרים, ניקיון המטבח ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בקיצור, הקייטרינג הכשר למהדרין הוא הצלחה המשמשת אלפי לקוחות בכל חודש להזמנת אוכל כשר למהדרין באילת

יח"צ

מה עם כשרות?

המקום כשר למהדרין, ובנוסף, בהשגחת הרב מחפוד, והבשר כמובן חלק בהשגחת הרב מחפוד.

נושא הכשרות מאוד חשוב לבעלי המקום ולכן הם מציעים כשרות בדרגה הגבוהה ביותר- יתרון עצום שמציע פתרון לאוכלוסייה הדתית באילת 

חומרי גלם טריים יום יום

הקייטרינג הכשר של מסעדת משהו מתבשל פה שומר על טריות ועבודה עם פרודוקטים מהמעלה הראשונה. הכל כשר בהשגחת הבד"ץ והרב מחפוד. שף המסעדה זאקי דיין מספר "אני דואג לבחור את הירקות, התבלינים ושאר הפרודוקטים בעצמי. בדיוק כמו שאני רוכש אותם לביתי אני מקפיד על טריות, כשרות הפרודוקטים וניקיון של משטחי העבודה שלנו". 

מה עוד כדאי לדעת על הקייטרינג הכשר של "משהו מתבשל פה"?

מלבד אוכל איכותי טעים וכשר, אחד היתרונות הבולטים של קייטרינג "משהו מתבשל פה" זה כל נושא האירועים- הם מספקים קייטרינג לכל אירוע, בת/בר מצווה, שבתות חתן, אירועי חברה, אזכרות, ימי הולדת, בריתות ואירועי חברה. הם יודעים לספק קייטרינג איכותי וטעים גם כשמדובר בכמויות גדולות.

למקום יש מספר יתרונות נוספים:

  1. עובדים עם סיבוס- דבר המאפשר למגוון עסקים להעניק לעובדיהם ארוחות צהרים חמות, איכותיות, בריאות, טעימות, וכשרות בכל רחבי אילת
  2. ניתן לערוך אירועים כשרים במקום
  3. תפריט מיוחד לעסקים עם כשרות מלאה 

יח"צ

אתם עושים משלוחים?

כן, אנחנו עושים משלוחים של אוכל כשר בכל אילת ומגיעים עד לבית הלקוח.

אנו דואגים להוציא מזון טרי למשלוחים, להקפיד על אריזה אטומה על מנת שהאוכל לא ינזול וישאר חם. בנוסף לאריזות ולאכול הכשר, אנו מספקים סכו"ם, מפיות, ורטבים. שירותי השליחויות שלנו מהירים ומגיעים עד לבית הלקוח/ עסק/ מלון עד 40 דקות.

היכן אתם ממוקמים?

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לחוג לקוחותינו המרוצים וליהנות משירותי קייטרינג שישאירו לכם טעם של עוד

אנחנו מחכים לכם ב-המסגר 5, אילת 

וזמינים לכל שאלה

טלפון: ⁦077-455-0125

אתר: www.eilat-restaurant.com

 

קייטרינג אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד