כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סערת החקיקה

המחאה תגיע לביתו של הח"כ החרדי בבני ברק

בעקבות חקיקת פסקת ההתגברות שצפויה לעבור הערב בקריאה ראשונה, זאת בלחץ הסיעות החרדיות, מפגיני מחאת קפלן מתכננים להפגין מחר מחוץ לביתו של חבר הכנסת משה גפני בבני ברק

המחאה תגיע לביתו של הח"כ החרדי בבני ברק
חברי הכנסת של דגל התורה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית מתכננים הפגנה סמוך לביתו של חבר הכנסת משה גפני בבני ברק. זאת על רקע פסקת ההתגברות שצפויה לעבור הערב בקריאה ראשונה, בלחץ החרדים. בהודעה שנמסרה מיוזמה המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמסר כי "מחר, שלישי, 14.3, החל מ 19:30 תתקיים הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני, יושב ראש מפלגת דגל התורה, המרכיבה את מפלגת אגודת ישראל".

זו הפעם הראשונה בה יקיימו פעילים המתנגדים לרפורמה המשפטית מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות. ההפגנה, תחת הכותרת 'חרדים לדמוקרטיה', מהווה יריית פתיחה למהלך רחב היקף נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה 'להוריד את בגצ' ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות.

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר: "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ומרוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בגצ ולהפוך את ישראל למדינת הלכה חשוכה ולהנציח את עושק הקופה הציבורית ואי השוויון בנטל. אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן – טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפליה לא יעברו במשמרת שלנו".

משה גפני הרפורמה המשפטית הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד