כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"מפסידים בגדול"

חוסר בהסברה: שרים וח"כים מהליכוד התלוננו בישיבת הסיעה

שרים וחברי כנסת מהליכוד התלוננו על חוסר ההסברה בציבור של הרפורמה המשפטית. השר זוהר: "אנחנו מפסידים בגדול באירוע הזה". ח"כ מילביצקי: "אנחנו לא מהאו"ם. מבקש מכל חברי הכנסת והשרים להיכנס מתחת לאלונקה"

חוסר בהסברה: שרים וח"כים מהליכוד התלוננו בישיבת הסיעה
נתניהו וחברי הכנסת בישיבת הסיעה צילום: Erik Marmor/Flash90

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד התלוננו השרים וחברי הכנסת על ההסברה הכושלת של הרפורמה המשפטית ופעולות הממשלה לציבור בישראל. השר מיקי זוהר פנה לנתניהו ואמר: "אנחנו מפסידים בגדול באירוע הזה, הם מנצחים אותנו. הם מאורגנים, ממומנים, יוצאים לרחובות. ומה אנחנו עושים? נהנים מהמצב, זורמים, מקווים לטוב. מי שחושב שרק אחד או שניים יפסיד אם נפסיד פה טועה. כולנו נפסיד, ונחזור לכפור של האופוזיציה".

חה"כ חנוך מילביצקי אמר בישיבת הסיעה: "אנחנו לא מהאו"ם. מבקש מכל חברי הכנסת והשרים להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע במאמץ ההסברתי של הרפורמה. כרגע מעטים מידי מביננו עוסקים בזה. אנחנו במאבק על צביונה של מדינת ישראל. אם לא נלך עד הסוף הפעם - אין לנו מה לחפש בפוליטיקה יותר". 

ח"כ דני דנון תקף את היועמ"שית שאסרה על נתניהו להתבטא בנושא הרפורמה ואמר: "לא ייתכן שפקידים לא יאפשרו לך לעסוק בנושא המרכזי בו עוסקת הממשלה ולהציל את המדינה שלנו מאסון".

דנון קרא לנתניהו להודיע על ביטול הסכם ניגוד העניינים ואמר: "אני קורא לך להודיע שהסכם ניגוד העניינים שחתמת עליו, בטל ומבוטל, ולהתחיל מיד לעסוק במציאת פתרון למשבר שאנחנו נמצאים בו. אנחנו חברי הכנסת נעניק לך גיבוי מלא, ואני משוכנע שכך גם אזרחי ישראל".

ח"כ אלי דלל פנה לרה"מ נתניהו וביקש לשוחח עם בן גביר ולהרגיע אותו: "אנחנו בתקופה רגישה שמחפשים אותנו על כל שטות, גם אנשי ימין שלא בקיאים ברפורמה חרדים ממה שהם שומעים וההתבטאויות שלו על היועמ"שית ועל ניצבים במשטרה לא מרגיעות וזה בלשון המעטה. הוא צריך לעשות את המעבר מהאופוזיציה לשר".

חנוך מילביצקי מיקי זוהר הליכוד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד