כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פציעה קשה

מתחזק החשד שהפיצוץ בצומת מגידו - לאומני

הפיצוץ הבוקר בצומת מגידו שנחשד בתחילה כפיצוץ על רקע פלילי, נחקר כעת בידי השב"כ ומתחזק החשד שמדובר בפיגוע לאומני | מצב הפצוע מוסיף להיות קשה מאוד

מתחזק החשד שהפיצוץ בצומת מגידו - לאומני
הפיצוץ בצומת מגידו, הבוקר צילום: לא ידוע. שימוש לפי סעיף 27א

הבוקר (שני) אירע פיצוץ של מטען צד ברכב שנסע בסמוך לצומת מגידו שבעמק יזרעאל. כתוצאה מהפיצוץ נפצע קשה מאוד שרף אלדין, בן 21, תושב הכפר סאלם הסמוך. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים 'העמק' בעפולה, כשהוא סובל מפציעות חודרות בכל חלקי גופו. לאחר מכן הוא הועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה וכעת הוא מונשם ומורדם.

צוותי המשטרה שהגיעו למקום חשדו בתחילה כי הרקע לאירוע הפיצוץ הינו פלילי. אלא שממצאים שנאספו בשלב מאוחר יותר בזירת הפיצוץ העלו את החשש לאירוע על רקע לאומני.

לפי המדווח מטען הצד שהתפוצץ וגרם לפציעתו של הצעיר היה מטען גדול שהונח בצידו השני של הכביש ועל אף המיקום הרחוק יחסית גרם לפגיעה שפוצצה את הרכב שנסע בצד הנגדי. המשטרה החלה בסריקות ממושכות בשל החשש, שנשלל, שבאזור עלולים להיות מונחים מטעני צד נוספים. על אף העובדה שכרגע אין בידי המשטרה פרטים אודות זהותו של החשוד ההנחה המתחזקת היא שמדובר בפיגוע על רקע לאומני.

יש לציין גם את האזור בו התפוצץ המטען, לא רחוק מהעיר ג'נין שלאחרונה אף חוותה הסלמה ביטחונית. לפני כשבוע פשטו כוחות הביטחון על מחנה הפליטים בג'נין בחיפוש אחר החשוד ברצח האחים הלל ויגל יניב הי"ד.

.

פיצוץ פיצוץ רכב מגידו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד