כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מטען הנפץ שנמצא בביתר

שיחת היום בחסידות: הרבי הורה לשיר 'מכניסי רחמים'

על מה שמחו חסידי באיאן בשבת האחרונה? שיחת היום בחסידות שירת 'מכניסי רחמים' בטיש שערך הרבי שעה קלה לפני הנס הגדול במציאת המטען שהניח המחבל בעיר ביתר. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

שיחת היום בחסידות: הרבי הורה לשיר 'מכניסי רחמים'
הרבי מבאיאן צילום: באדיבות המצלם

חסידי באיאן בעיר ביתר עילית שלהם בתי כנסת רבים בעיר כקהילה החסידית הגדולה ביותר בעיר, חגגו בליל שבת קודש את הנס הגדול שאירע לאחר שנמצא מטען הנפץ בליל שישי באוטובוס בעיר. 

שיחת היום בחסידות הייתה לאחר עריכת הטיש בליל שישי, עת ערך האדמו"ר מבאיאן את שולחנו בקלויז בירושלים לרגל הילולת ה'פחד יצחק' מבאיאן זצ"ל. 

בטיש, כך מספרים החסידים ל'בחדרי חרדים' ללא כל התראה מוקדמת ובאורח נדיר הורה הרבי לשיר 'מכניסי רחמים' ו'מלאכי רחמים' כמה פעמים והחסידים אף ראו את הרבי אחוז שרעפים תוך שהוא שם ידיו על עיניו למשך דקות ארוכות דבר נדיר מאוד. 

לאחר הטיש כשהתחילו להגיע השמועות על הניסים הגדולים בעיר ביתר ומציאת המטען שהונח על ידי המחבל הבינו החסידים את המשמעות שרק קודם לכן היה להם לפלא. 

בליל שבת האחרונה לאחר היוודע הנס הגדול פצחו החסידים בריקודים ושירי הודיה בקלויז' של באיאן בעיר ביתר לאור הנס הגדול בעיר ולאור בקשת האדמו"ר מבאיאן שבכל הקלויז'ן בעיר כי החסידים יגידו יחד אחרי התפילה 'מזמור לתודה' ויוסיפו ניגוני שבח והודיה על הנס.

חסידות באיאן ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד