כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתחת לרצפה

הריח המתוק בבית התגלה כחלת דבש ענקית

כוורת ענקית התגלתה בבית בבריטניה כשהדבש התחיל לטפטף על הקירות. בני הבית  לבשו כפפות גומי ובמשך ארבעה שבועות עמלו יחד והוציאו 20 שקיות דבש. רק לאחר ארבעה שבועות, כל חלת הדבש הוסרה מתחת לרגליהם

הריח המתוק בבית התגלה כחלת דבש ענקית
כוורת דבורים צילום: pixabay

זוג גילה כוורת ענקית בתוך ביתם רק כאשר דבש החל לטפטף על קירותיהם. קייט דמפסי סיפרה כיצד הם חשבו בתחילה שהכתמים הכהים המופיעים על הקירות הם פשוט לחות. אבל כאשר ריח מתוק החל לעלות בבית, היא שקלה מחדש והחלה לבדוק את ביתה בחיפוש אחר הסיבה.

לאחר שקרעה את לוחות הרצפה של ביתה בפולקסטון  הנמצאת בדרום מזרח אנגליה, גילתה האשה מחזה מטורף, חתיכות חלת דבש באורך שלושה מטרים וליטרים של דבש. קייט אמרה: "מעולם לא ראינו דבר כזה. הנפח העצום של הכוורת היה עצום".

היא אמרה ל'דיילי סטאר': "המשכנו לחתוך את לוחות הרצפה האלה והופיעו עוד ועוד חלת דבש. הריח היכה בך מיד. זה היה סירחון מתוק והיה לנו ריח ממש חולני עוד הרבה זמן לאחר מכן. פשוט לא האמנתי למה שאני רואה".

בעלה, אנדרו דמפסי, וכמה חברים החליטו להתמודד עם המצב הדביק בעצמם. עם זוג כפפות גומי, החבורה החלה לגרוף ולהסיר כמה שיותר מהדבש.

לאחר ארבעה שבועות, כל חלת הדבש הוסרה מתחת לרגליהם. אבל זה לא היה כל כך פשוט, הזוג הביא נחיל של 'דבורים שודדות' שאוכלות את הדבש. למרבה המזל אף אחד לא נעקץ. מתחת לרצפה נמצאו גם רימות ועשים. הדבש היה מזוהם על ידי חרקים אחרים.

אנגליה דבורים כוורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד