כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תעמולה זולה

ערוץ טלוויזיה רוסי טוען שהבריטים רעבים ו'נאלצים לאכול סנאים'

ערוץ טלוויזיה ממלכתי רוסי שידר את טענות מוזרות לפיהן הבריטים החלו לאכול סנאים עקב "מחסור במזון" שנגרם בגלל תמיכת בריטניה באוקראינה על רקע המלחמה המתמשכת בין המדינות

סנאי שותה ממכונת השתיה
סנאי שותה ממכונת השתיה צילום: מתוך הסרטון

ערוץ טלוויזיה ממלכתי ברוסיה טען השבוע כי הבריטים נאלצים לאכול סנאים, השדרן הסביר לצופים כי לבריטניה אוזל מלאי המזומנים כתוצאה מהמימון שלה לאוקראינה מוכת המלחמה, עד שכולם מחפשים מה לאכול כי אין להם כסף לקנות אוכל.

הטענות המזעזעות הגיעו מאולגה סקבייבה, שמנחה את תוכנית האירוח '60 דקות'. בפרק האחרון של התוכנית היא אמרה שמסעדות בריטיות החלו "להגיש סנאים" בגלל "מחסור במזון". גברת סקבייבה ידועה כאחת התומכות הבוטות במדינה, ולעתים קרובות מפרסמת תעמולה ממשלתית.

סקבייבה אמרה: "התברר שכמה מסעדות בבריטניה מכרו סנאים, הם לא נסוגים מההחלטה לעזור לזלנסקי עם נשק. כלומר, הם יאכלו סנאים, אבל עדיין יספקו טילי הוביצרים".

מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה לפני יותר משנה, בריטניה הפכה לאחת התומכות החזקות של אוקראינה, הנשיא זלנסקי נשא לאחרונה בפרלמנט הבריטי נאום נלהב. הסיוע הצבאי של בריטניה לאוקראינה עמד על 2.2 מיליארד ליש"ט בפברואר 2023, בנוסף לאימונים ותמיכה הומניטרית.

 

 

 

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה תעמולה שקרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד