כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא ניתן לכם לעבוד"

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו את הגישה אל משרדי הממשלה

הכביש המוביל לכניסה למשרדי הממשלה בירושלים נחסם הבוקר על ידי מפגינים. "אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל", נמסר מטעמם

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו את הגישה אל משרדי הממשלה
המפגינים חוסמים את הגישה למשרדי הממשלה צילום: לחסום את ההפיכה

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה חסמו הבוקר (שלישי) את הכביש המוביל לכניסה למשרדי הממשלה בירושלים ומונעים מהעובדים להיכנס לאזור. המפגינים קשרו את עצמם אחד לשני וחסמו את הגישה למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה ברחוב בנק ישראל.

מטעם המפגינים נמסר: "הגענו היום כדי לחסום את משרדי הממשלה בקריאה ברורה: אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל. ממשלת ישראל ה-37 לא עוסקת באף אחת מן הסוגיות שבאמת חשובות לציבור. היא לא מטפלת ביוקר המחיה, לא פותרת את משבר החינוך, ולא פועלת לשיקום מערכת הבריאות".

עוד נמסר מטעם המפגינים: "מה היא כן עושה? מכשירה שחיתות ממוסדת, פוגעת בחופש העיתונות, מבעירה את המדינה ומסרסת את עצמאותה של הרשות השופטת. השרים שכחו שתפקידם לשרת את הציבור ולא להפך. במקום שיעבדו בשבילנו, אנו עובדים בשבילם".

לסיום נאמר: "זוהי קריאת השכמה. התחילו לעסוק בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל - או שתאבדו את הלגיטימציה של שלטונכם. הפסיקו לדהור אל עבר דיקטטורה משיחית והתחילו לכונן דמוקרטיה אמיתית. עד אז, נמשיך לחסום את ההפיכה בגופנו. אנו נחושים ונחושות למנוע את הרס עתידנו, לא נפסיק עד שההפיכה תעצור".

 

הפגנה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד