י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ג'וביק מציגה

להשיג את משרת החלומות: כך תגישו קורות חיים בצורה נכונה

מעוניינים להגיש קורות חיים ולא יודעים מאיפה להתחיל? ג'וביק - אתר המשרות המוביל למגזר החרדי, עם מספר טיפים שיסייעו לכם להגיש מועמדות בצורה הנכונה והטובה ביותר

להשיג את משרת החלומות: כך תגישו קורות חיים בצורה נכונה
קורות חיים צילום: FREEPIK

קורות חיים הם מסמך חשוב המשמש כסיכום של הכישורים וניסיון העבודה שלך. זה בדרך כלל הדבר הראשון שמעסיקים פוטנציאליים רואים והוא חיוני על מנת לעשות רושם טוב. ג'וביק - אתר המשרות המוביל למגזר החרדי מגיש בפניכם מספר טיפים חשובים איך לנסח קורות חיים בצורה נכונה וחזקה:

התחל עם פרטיך האישיים: כלול את שמך, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכל קישור רלוונטי (למשל פרופיל LinkedIn).

כתוב הצהרת סיכום: זו צריכה להיות סקירה קצרה של הכישורים שלך ומה אתה יכול להביא לתפקיד. הדגש את הכישורים וההישגים החשובים ביותר שלך.

כלול ניסיון תעסוקתי רלוונטי: רשום את המשרות הקודמות שלך בסדר כרונולוגי הפוך, החל מהמשרות האחרונות. כלול את שם המשרה, שם החברה, תאריכי העסקה ותיאור קצר של האחריות וההישגים שלך.

הדגש את הכישורים שלך: כלול קטע המדגיש את כישוריך, כגון כישורי מחשב, כישורי שפה או כל הסמכה שהרווחת.

כמת את ההישגים שלך: במידת האפשר, השתמש במספרים ספציפיים או בסטטיסטיקה כדי להדגים את ההישגים שלך. לדוגמה, "הגדלת המכירות ב-20% ברבעון הראשון של 2022."

התאם את קורות החיים שלך לכל משרה: התאם את קורות החיים שלך למשרה הספציפית שאליה אתה מגיש מועמדות. השתמש במילות מפתח בתיאור התפקיד כדי לעזור לקורות החיים שלך לעבור את תוכנת ההקרנה האוטומטית.

שמור את זה תמציתי: קורות חיים צריכים להיות בדרך כלל לא יותר משני עמודים. השתמש בנקודות תבליט ובשפה ברורה ותמציתית כדי להעביר את הכישורים שלך.

הגהה: לפני הגשת קורות החיים שלך, הקפד לקרוא אותם בקפידה לאיתור שגיאות בדקדוק, איות ועיצוב.

למגוון הצעות תעסוקה של אתר ג'וביק, לחצו כאן>>>

 

קורות חיים ג'וביק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד