כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יעד אסטרטגי

הבשורה של ליאון וגפני למשפחות החרדים העובדים בירושלים

סמינר בית שרה שהוקם למען משפחת בוגרי הישיבות שיצאו לעולם העבודה, יזכה בקרוב במבנה קבע מפואר ^ ראש העיר ליאון: "זו זכות עבורנו לסייע להתפתחות של סמינרים כמו סמינר בית שרה. מדובר במוסדות שנותנים מענה למשפחות איכותיות שמבקשות לזכות בחינוך ברמה גבוהה לצד השתלבות ברכישת מקצוע מכניס לחיים"

הבשורה של ליאון וגפני למשפחות החרדים העובדים בירושלים
ראש העיר וח"כ גפני במעמד צילום: באדיבות המצלם

אחרי שנים שבנות בוגרי הישיבות של הציבור החרדי העובד בירושלים חיפשו מענה הולם לחינוך תורני ברמה גבוהה, הוקם בשנים האחרונות בסיוע עיריית ירושלים סמינר בית שרה – מבית 'הסמינר הישן' בירושלים. הסמינר שהוקם בהכוונת גדולי ישראל, זכה להצלחה יוצאת דופן, מה שגרם לכך שנוצר צורך במבנה קבע עבור הכיתות ההולכות וגדלות.

בסיור מיוחד שערכו ביום ראשון ראש העיר משה ליאון וח"כ משה גפני יחד עם מנכ"ל העיריה איציק לארי, מ"מ וסגן ר"ע ויו"ר ועדת תכנון ובניה אליעזר ראוכברגר, סגן ר"ע ומחזיק תיק משאבי חינוך ישראל קלרמן, מנהל מנח"ח שמואל גרינברג, ביקרה המשלחת בכיתות הלימוד והתרשמה מהתנופה החינוכית הברוכה במקום.

המשלחת נועדה לשיחה ממושכת עם הגב' חיה שטראוס וקיבלה סקירה מקיפה על התפתחות המקום ועל המענים הרוחניים, החינוכיים והתעסוקתיים שהמקום מספק לתלמידות, והכל תחת המטרייה של מוסדות בית יעקב, ובליוויים הצמוד של מרנן ורבנן גדולי ישראל ורבני השכונות שעומדים בקשר רציף עם מנהלי הסמינר. ראש העיר משה ליאון אמר בפגישה כי בכוונתו להוביל בינוי של מבנה קבע עבור הסמינר ויחד עם הרב גפני בכוונתו לגבש מתווה סיוע לסמינרים של משפחות בני התורה בעיר במטרה לסייע להם בפעילות השוטפת.

ראש העיר אמר בפגישה כי מדובר בפרויקט שקרוב לליבו. "זו זכות עבורנו כעירייה לסייע להתפתחות של סמינרים כמו סמינר בית שרה. אני שמח מאוד על כך שעוד ועוד מוסדות חינוך חדשים מתפתחים בירושלים. מדובר במוסדות שנותנים מענה למשפחות איכותיות שמבקשות לזכות בחינוך ברמה גבוהה לצד השתלבות ברכישת מקצוע מכניס לחיים. מדובר ביעד אסטרטגי שלנו כעירייה, ואנו מתכוונים להמשיך ולהוביל את הסיוע בכל מה שניתן לכלל המוסדות בעיר".

ח"כ משה גפני אמר במפגש: "אני מתכוון להמשיך לעזור לכם ככל הניתן. ראש העיר משה ליאון מסור לעניין, ואנחנו מודעים היטב למצוקה שלכם. מבנה חדש הוא דבר חשוב כשאנחנו מדברים על הצלחה של הבנות, אנחנו רואים תמיד עד כמה הנושא הזה משפיע וקריטי בחינוך".

משה ליאון משה גפני חרדים עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד