כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ערב הוקרה מיוחד נערך השבוע לנשות רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות

הרב יהודה מרמורשטיין מייסד ומנכ"ל 'עלה' בערב הוקרה לנשות הצוות: "המלחמה שלי מול המדינה להגדלת השכר שלכן היא בשביל הילדים המיוחדים, כי בלעדיכן הם לא יקבלו את הטיפול והשיקום המתאים" • אימהות שיתפו על האתגרים וההצלחות, המנכ"ל בירך והבטיח להשיג את הטוב ביותר עבור המטפלות והצוות השתתף במופע מרגש 

ערב הוקרה מיוחד נערך השבוע לנשות רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות
עלה - אירוע הוקרה צילום: באדיבות עלה

השבוע נערך אירוע הוקרה מיוחד ומרגש לצוות המסור של 'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, כהוקרה והערכה על פועלן הרב. באירוע השתתפו כארבע מאות נשות צוות - החל ממטפלות, מורות, גננות, מנהלות, משק ותחזוקה, מתנדבות וכלה בצוות הרפואי ופרא-רפואי.

רשת 'עלה' מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים לילדים ואנשים עם מוגבלויות ברמה הגבוהה ביותר בתחום השיקום, הדיור והחינוך למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

במהלך אירוע ההוקרה עלו לבמה שתי אימהות לילדים שמטופלים ב'עלה'  אשר סיפרו על המסע האישי שלהן והתמודדות המאתגרת לגדל ילד עם מוגבלויות: "הכרתי בעלה עולם חדש שבו הצוות אוהב את הילד שלי כאילו זה הילד שלהם, עלה זה בית. היום במבט לאחור אני מודה להשם שהוביל אותנו למקום הזה כי אין סיכוי שהילדה שלי הייתה מקבלת במקום אחר את מה שהיא מקבלת בעלה. המקום הזה הוא כולו לב, מקום שמאמינים בה באמת ואוהבים אותה ללא תנאים " חתמה האם.

לאחר מכן דיבר בפני הצוות מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין, שאמר מילים היוצאות מהלב: "אני חייב לשתף אתכם, אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה בעניין שאין לנו את היכולת לתת שכר הולם לסייעות ולמטפלות. אני לוחם על זה יום ולילה, אני אהפוך אבן על אבן. דעו לכן המלחמה שלי היא בשביל החיים של הילדים שלנו. בלעדיכן אין מציאות! מאות ילדים תלויים בידיים שלכן. אני מתחנן לריבונו של עולם, עובדות פה נשים שנותנות את הלב והנשמה, שלח את אוצר הפרנסה, שיוכלו להביא לביתן פרנסה בכבוד, תעזור להן שיוכלו להמשיך לטפל בילדים שלנו".

הרב שלוימי מרמורשטיין, סמנכ"ל 'עלה' אמר כי: "אני חייב לספר לכם רגע מכונן מתוך הלוויה של אחת מבנות 'עלה', כשאביה לא רצה להספיד אותה. בסוף ההלוויה אמרו לו 'אולי תבקש סליחה מהנפטרת?', הוא ניגש למיקרופון ואמר בקול רועד: 'בתי היקרה, 27 שנים את איתנו ואני לא צריך לבקש ממך סליחה כי הפקדתי אותך בידיים החמות של 'עלה'. הבאתי אותך למקום הכי טוב שיכולתי'."

בהמשך האירוע הוצג סרטון חיזוק מדבריה של הרבנית קולודצקי תליט"א, שאמרה, בין היתר, כי "הרב אמר שהואר מבטיח לבנות האלו בזכות שהן עובדות בכאלו מקומות מיוחדים, הן יזכו עד סוף כל הדורות שכולם יהיו בריאים".

הרבנית הוסיפה: "לא כל אחת יכולה לעבוד בכזה מקום מיוחד, זו זכות מיוחדת , זה הדבר הכי גדול בעולם. זכיתן לטפל בנשמות גבוהות של ילדים מיוחדים".

הכנס התקיים בהנחיתה המקצועית והייחודית של אפרת ברזל ובסיומו התקיים מופע מיוחד לנשים בניצוחה של האמנית אסתר כליפא. נשות הצוות יצאו מהאירוע בכוחות מחודשים לאתגרי היום יום.

עלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד