כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משבר מדיני?

דיווח: נתניהו הורה לשרים להחרים את האמריקאים

שרים בממשלה שהביעו עניין בנסיעה לארה"ב קיבלו הנחיה מראש הממשלה שלא לנסוע לוושינגטון, כל עוד הוא עצמו לא נוסע. מי שכבר יטוס, לא ייפגש עם גורמי ממשל אמריקנים, ממש כפי שקרה לסמוטריץ, עוד לפני שהממשל עצמו התנער ממנו

דיווח: נתניהו הורה לשרים להחרים את האמריקאים
ביידן ונתניהו צילום: באדיבות המצלם

הברקס של נתניהו לשרים. שרים בממשלה שהביעו עניין בנסיעה לארה"ב קיבלו הנחיה מראש הממשלה שלא לנסוע לוושינגטון, כל עוד הוא עצמו לא נוסע.
מי שכבר יטוס, לא ייפגש עם גורמי ממשל אמריקנים, כך מדווח ירון אברהם ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, מספר גורמים שבקיאים בעניין אומרים: "הגעה של מי מהשרים תדגיש את חוסר ההגעה שלו, ולכן זו ההנחיה שעברה אליהם מטעם נתניהו, זולת רון דרמר שמשמש כסוג של שליח מטעמו". כזכר שר האוצר סמוטריץ שנמצא בארה"ב לא קבע פגישות אנשי ממשל, עוד לפני שהממשל עצמו התנער ממנו בשל דבריו על חווארה.

עוד דווח, כי היו מגעים בשבועות האחרונים לגבי ביקור של נתניהו באמירויות, אפילו היה תאריך ספציפי שדובר בו, אבל הביקור שוב לא תואם ולא יצא לפועל, וזאת משום שבאמירויות ביקשו להמתין עד אחרי חודש הרמדאן לבל עיתוי הביקור יביך אותם. ירון אברהם מציין כי ביקורים בארה"ב והאמירויות בשלב הזה לא מסתייע - וזה - בין היתר, לצד הסיבות הביטחוניות, גם הסיבה שבלשכת ראש הממשלה פנו למסלול האירופי.

רון דרמר בצלאל סמוטריץ ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשל אמריקני ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד