כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"יאללה לאתגר הבא"

תזוזה בתקשורת: העיתונאי עובר מהעיתון למסך

אחרי 'מעריב' ו'בשבע', העיתונאי אבישי גרינצייג עובר מ'גלובס' ל'כאן', שם ימשיך לשמש ככתב לענייני משפט | ימשיך לכתוב טור בעיתון של סופ"ש

תזוזה בתקשורת: העיתונאי עובר מהעיתון למסך

התזוזות בתקשורת נמשכות. אחרי עריקתם של שרון גל לערוץ 14 ואילה חסון לכאן 11, שניהם מ'ערוץ 13', גם כתב המשפט של 'גלובס' אבישי גרינצייג עוזב את מקום עבודתו בארבע השנים האחרונות ועובר ל'כאן 11', שם ישמש ככתב המשפט של הערוץ.

גרינצייג כתב היום: "ב-2019 הצטרפתי למערכת גלובס ככתב משפט. כעת הגיע הזמן להמשיך לאתגרים חדשים. בעוד כחודש, אתחיל לסקר את תחום המשפט בתאגיד השידור הציבורי. מוזמנים להאזין ולצפות".

עם זאת ציין "אמשיך לכתוב טור לגלובס סופ"ש, ואתם כמובן מוזמנים להמשיך לקרוא".

"הזדמנות להגיד תודה רבה לעורכת גלובס נעמה סיקולר על שנים של עבודה משותפת בהן תמיד נתנה לי גב, ולא נבהלה מקמפיין של צד אחד ולא מקמפיין של צד שני. החופש העיתונאי היה מוחלט, לא משנה על מי הייתה הכתבה או התחקיר ומה היו עוצמות הלחצים. יאללה לאתגר הבא. תודה רבה לכל המברכים והמברכות", סיים.

יצוין כי גרינצייג בן ה-35, נשוי ואב לחמישה, המשתייך למגזר הדתי לאומי, שימש בעבר ככתב ב'מעריב' ובעיתון 'בשבע'. לצד זאת הוא בוגר תואר ראשון ושני בתחום החינוך.

חבריו לברנז'ה העיתונאית והתקשורתית מימין ומשמאל פרגנו בברכות לאבישי גרינצייג על מקום עבודתו החדש. הצטרפותם של אילה חסון וגרינצייג כאנשי ימין לתאגיד השידור הציבורי 'כאן' באה אולי כאקט חיזוק על רקע כוונותיו הגלויות של שר התקשורת שלמה קרעי לצמצם את פעילות התאגיד או לכל הפחות להפריט את חטיבת החדשות של הערוץ.

אבישי גרינצייג כאן 11 תאגיד השידור הציבורי גלובס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד