כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בחסות המחאות

נחשף תרגיל ההטעיה: כך המריא נתניהו לרומא

בעקבות חסימת הצירים בדרך לנתב"ג ביום חמישי שעבר נאלץ נתניהו להמריא במסוק כדי להגיע לטיסתו לרומא ויתכן כי כך הוא צפוי להגיע גם לטיסתו היום לברלין | נחשף תרגיל ההטעיה שנעשה למפגינים ואפשר את המראת ראש הממשלה

נחשף תרגיל ההטעיה: כך המריא נתניהו לרומא
המסוק נוחת בנתב"ג צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

על תרגיל ההטעיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת טיסתו לרומא בשבוע שעבר ידעה קבוצה מצומצמת מאוד של גורמים - פחות מ-10 אנשים. כך פורסם ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, מעגל שותפי הסוד המצומצם נועד למנוע דליפה של פרטי התרגיל, דבר שבגינו לא עודכנו הגורמים הנוגעים בדבר מחיל האוויר.

במסגרת תוכניתו של נתניהו, עלתה אפשרות לשימוש במסוק משטרתי לצורך הבאתו לשדה התעופה ולעוד מתווה של שיירת דמה - בעקבות כך, הועמד בכוננות מסוק משטרתי. אולם, עד הרגע האחרון לא הוחלט אם המסוק של חיל האוויר הוא זה שיטיס את ראש הממשלה או המסוק המשטרתי. רק בחמישי בשעות הבוקר, בעקבות המידע על ההפגנות באזור המנחת, הוחלט להפעיל את מסוק המשטרה. הגורמים הרלוונטיים בחיל האוויר עודכנו בזמן אמת על המהלך.

בתוך כך, רה"מ נתניהו צפוי להמריא היום לברלין, וגורמי הביטחון צפויים לנקוט בכלים שברשותם כדי להביאו לנתב"ג ללא הפרעות, בדיוק כפי שקרה לפני הטיסה לרומא. המשמעות היא - מידור גבוה. יצוין כי הפעם נתניהו לא צפוי להישאר לסופ"ש בגרמניה וישוב לישראל ביום שישי. בסוף השבוע הבא הוא צפוי להמריא לביקור מדיני נוסף בלונדון, שם הוא כן צפוי להישאר גם לשבת.

מסוק משטרה מסוק משטרתי בנימין נתניהו תרגיל הטעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד