כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אם הישיבה

אשת ראש ישיבת קול תורה הלכה לעולמה

אבל כבד בישיבת 'קול תורה' בבית וגן עם היוודע הבשורה על פטירתה של הרבנית אשת חבר לראש הישיבה הגאון רבי משה יהודה שלזינגר חבר מועצת גדולי התורה. 'בחדרי חרדים' עם קווים ראשונים לדמותה של הרבנית שנפטרה בגיל 86

אשת ראש ישיבת קול תורה הלכה לעולמה
הגאון רבי משה יהודה שלזינגר צילום: שוקי לרר

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים מגיעה הבוקר הבשורה המעציבה על פטירתה של אשת החינוך הרבנית חיה הלנה שלזינגר ע"ה, אשת חבר ליבלחט"א ראש ישיבת 'קול תורה' וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה יהודה שלזינגר. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבוקר נפלה בביתה בבית וגן ואיבדה את הכרתה היא פונתה במצב קשה לבית החולים שם נלחמו הרופאים על חיה אך למגינת כל לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה בגיל 86. 

הרבנית שלזינגר ע"ה נולדה בפולין בח' ניסן תרצ"ז לאביה הרב זאב לוסטגרטן הי"ד ולאמה מרת רייזל ע"ה. 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה יבלחט"א הגאון רבי משה יהודה שלזינגר ראש ישיבת 'קול תורה' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' כיום, מזקני ראשי הישיבות בדורנו. 

כל חיה עמדה לימין בעלה הגדול, למען יוכל לשקוד על תלמודו בהרבצת תורה מופלאה ונשיאת עול הישיבה. 

תלמידי הישיבה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הרבנית הייתה אשת חבר ואם הישיבה, היא שימשה כמדריכת כלות, פעלה רבות בעשיית שלום בית, והייתה יועצת בענייני חינוך שהיו מגיעים לפתחה. 

בחיה שיכלה את בנה הקדוש הבחור אליעזר שלזינגר הי"ד שנרצח בחודש סיון תשמ"ח באינתיפאדה הראשונה בעת שהיה בדרכו חזרה מישיבת 'מעלות התורה' ליד גן סאקר. הוא נרצח על ידי מחבלת מאבו גוש ונטמן בהר הזיתים. 

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, בנים וחתנים וצאצאים רבים. בין בניה הגאון רבי שלמה ראש ישיבת 'קול תורה', הגאון רבי יחיאל מיכל מרבני הישיבה לצעירים, אחד מחתניה הגאון רבי רפאל צבי וולפין מרבני הישיבה.

הרבנית נפטרה ע"ה ביום חתונת נכדתה, בת חתנה הרב איסר יהודה טורצ'ין משכונת רמת שלמה בירושלים. 

מסע הלוויה היום (רביעי) בשעה 14:00 בצהריים מישיבת 'קול תורה' ברחוב הפסגה 32 בשכונת בית וגן בירושלים להר הזיתים שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

ישיבת קול תורה הרב משה יהודה שלזינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד