ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

דריכות לקראת ההגרלה הגדולה במבצע תנובה "הוצאות הפסח עלינו"

ההגרלה  בכ"ו באדר (19.3) • בה יזכו 30 משתתפים ב-30.000 ₪ כ"א להוצאות החג

דריכות לקראת ההגרלה הגדולה במבצע תנובה "הוצאות הפסח עלינו"
תנובה הוצאות הפסח צילום: יח"צ

המזל מתדפק ב"ה על דלת ביתה של משפ' ג. מבית שמש. זו לא הפעם הראשונה שהמשפחה, ברוכת הילדים, משתתפת וזוכה במבצע של תנובה. הפעם המשפחה זכתה בהגרלה החמישית במבצע "הוצאות הפסח עלינו". בהגרלה שהתקיימה ב-י"ב אדר (5.3), סמוך ונראה לפורים, זכו חמישה מבין המשתתפים הרבים, ובהם משפ' ג., בחבילת מוצרי חשמל למטבח בשווי 6,205 ₪. בהגרלה השישית, שהתקיימה אף היא ביום ראשון, י"ט באדר (12.3), עלו בגורל חמישה משתתפים שזכו בפינת אוכל גדולה של 8 כסאות בשווי 10,520 ₪.

 אחד הזוכים הוא י. א., תושב שכונת מגורים חדשה לציבור חרדי בצפון הארץ, שם הוא ומשפחתו מתגוררים בשנים האחרונות. "האמת", הוא שח לפי תומו, "כלל לא הייתי מודע למבצע. חבר בכולל הסב את תשומת ליבי לכך והחלטתי לנסות את מזלי מדין חובת ההשתדלות. הייתי בהלם כאשר התבשרתי על הזכייה. לא חשבתי כלל שזה אמיתי, חבילת מוצרי החשמל למטבח בה זכינו וודאי תסייע בהכנות לקראת החג ובחג עצמו".   

כזכור, תנובה הכריזה על המבצע השנתי שלה לחג הפסח  בסימן "הוצאות הפסח עלינו". מדי שבוע במשך 6 השבועות האחרונים התקיימה בכל יום ראשון, הגרלה שבועית בה זכו 5 משתתפים במוצרים יוקרתיים לבית, למטבח ולרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק. עתה, בתום ששת ההגרלות השבועיות, נשואות העיניים והתקוות להגרלה המסיימת את המבצע אשר תתקיים ביום ראשון, כ"ו באדר (19 במרץ). בהגרלה הגדולה המתקיימת  שבועיים לפני פסח,  יעלו בגורל 30 זוכים מאושרים, שיזכו כל אחד מהם ב-30,000 ₪ להוצאות החג.

תנובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד