ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בודדים במערכה

המקרה של החתן היתום שזעזע את הציבור

כלה שאביה התדרדר מבחינה קוגניטיבית והפך להיות הומלס, חתן שאביו נהרג בתאונה בנסיבות לא ברורות כשהיה בן שלוש וכלה נוספת שהתייתמה מאמה, ולאחר שאביה התחתן בשנית היא נאלצה לעבור להתגורר אצל הסבא והסבתא אבל נפטרו גם הם והיא נותרה בודדה • המקרים רבים, 45 במספר. 45 יתומים שמתחתנים אחרי פורים ואין להם יכולת בסיסית ומינמלית לגשת לחופה

המקרה של החתן היתום שזעזע את הציבור
חתן צילום: FREEPIK

אם חשבון הבנק שלכם מתחיל להשמיע קולות חריקה צורמניים, כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

דורשי רשומות ויושבי קרנות בבני ברק טוענים בלהט, שהסיבה לקריסתם של הבנקים האמריקאים בימים האחרונים נעוצה בעובדה שכספם של כל הלקוחות אזל בגלל ההוצאות הכבדות של ימי הפורים, וכעת ההכנות היקרות כל כך לקראת הפסח...

אבל גם כעת, כשכולנו מרוששים ולא נשאר לנו כמעט כלום, החיים ממשיכים כרגיל, וברחבי הארץ מתחתנים בימים אלו של אחרי פורים לא פחות מ-45 יתומים ויתומות הזקוקים לעזרה כלכלית משמעותית.

לסיוע ל-45 היתומים הקליקו כאן>>>

בין המקרים הקשים: כלה שאביה התדרדר מבחינה קוגניטיבית והפך להיות הומלס. היא השתדלה להביא לו אוכל מדי פעם כשהיתה רואה אותו ברחוב, אבל גם אז הוא אל חנן אותה במבט ולא התעניין בה, בגלל מצבו הנפשי הירוד רח"ל. כעת היא מתחתנת ומנסה להקים בית יציב ובריא, אבל אין לה את הצרכים הבסיסיים ביותר.

חתן שאביו נהרג בתאונה בנסיבות לא ברורות כשהיה בן שלוש. הוא בקושי זוכר את אביו, וחי בצלה של אם שהסתגרה ומיעטה לצאת בין הבריות לאחר האסון הנורא שפקד אותה, וכעת הוא צריך להקים את ביתו, אבל אין לו יכולת כלכלית מינמלית.

כלה נוספת שהתייתמה מאמה, ולאחר שאביה התחתן בשנית היא נאלצה לעבור להתגורר אצל הסבא והסבתא שגידלו אותה כבת, אבל נפטרו גם הם בשנים האחרונות והיא נותרה בודדה.

המקרים רבים, 45 במספר, יתומים שמתחתנים אחרי פורים ואין להם יכולת בסיסית ומינמלית לגשת לחופה.

במיוחד עבורם, עבור 45 היתומים והיתומות הללו, הוקמה קרן היתומים הנישאים אחרי פורים, ומרן בעל ה'שביבי אש', רב רבנן הגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, ניאות לעמוד בראש ולפקח על התנהלותה.
רבינו הגרש"א שטרן שליט"א נכנס בעובי הקורה, וכשנחשף למקרים החמורים, נחרד אל לבו והניף את ידו בברכה מעומק לבבו וקבע בכח ההלכה, כאחד מגדולי הפוסקים בדורנו: כל התורמים 450 שקלים עבור 45 היתומים הנישאים בין פורים לפסח, יזכו להיכנס לחג הפסח בהרחבה ובשמחה".

לא זו בלבד, אלא שההבטחה של מרן הגרש"א שטרן שליט"א מבוססת על הבטחה של... בורא עולם בכבודו ובעצמו! "אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך".

לסיוע ל-45 היתומים הקליקו כאן>>>

חתן יתום קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד