כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תחת איפול תקשורתי

הפרשה הביטחונית: נתניהו נועד עם גלנט וקיצר את ביקורו בברלין

האירוע הביטחוני בצפון עדיין נמצא תחת איפול וגורר ספקולציות רבות וחשש כבד בקרב אזרחים רבים. לפני שעה קלה נמסר מלשכת רה"מ כי הוא קיים התייעצות ביטחונית בנושא עם שר הביטחון יואב גלנט | לאור האירועים נתניהו מקצר את משך ביקורו בברלין וישוב כבר מחר בלילה

הפרשה הביטחונית: נתניהו נועד עם גלנט וקיצר את ביקורו בברלין
נתניהו וגלנט בתרגיל "אלוני בזלת צילום: ללא קרדיט

האירוע הביטחוני בצפון שעדיין נמצא תחת איפול ממשיך להעסיק גם את הדרג הביטחוני, לפני זמן קצר (רביעי) נמסר מלשכת ראש הממשלה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות ביטחונית בנושא.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים לפני זמן קצר התייעצות ביטחונית עם שר הביטחון יואב גלנט. ראש הממשלה נתניהו עוקב ומעודכן בימים האחרונים בהתפתחויות הביטחוניות יחד עם צמרת הביטחון", לשון ההודעה.

בנוסף, בעקבות האירועים ראש הממשלה קיצר את ביקורו בברלין - גרמניה, כך שבמקום יומיים ישהה לילה אחד בלבד בגרמניה וישוב ארצה ביום חמישי בערב.

האירוע המסתורי שעומד תחת מגבלות הצנזורה אסור בפרסום ומעלה חשש בקרב אזרחי המדינה שלא חשופים להתרחשות המסתורית בצפון המדינה.

אתמול פרסם גם שר הביטחון יואב גלנט הודעה תמוהה, בה עדכן כי הוא קיים התייעצות ביטחונית יחד עם הדרג הביטחוני "בעקבות האירועים הביטחוניים", מבלי לפרט על האירוע.

בהודעת משרד הביטחון נמסר אתמול "גורמי הביטחון השונים הציגו לשר גלנט ממצאים ראשוניים מחקירת האירועים. שר הביטחון הנחה להמשיך במאמצים להבטחת שגרת החיים של אזרחי ישראל".

בנימין נתניהו יואב גלנט אירוע ביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד