כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה חוקרת

מכונית התנגשה באנדרטה לזכר השואה, הנוסעים נמלטו ונעצרו

משטרת ברלין מסרה כי שלושה חשודים ניסו להימלט מבדיקה משטרתית שגרתית ונמלטו לכיוון אנדרטת השואה ופגעו בה. האירוע התרחש באמצע הלילה, אחד מאבני המקום נהרס. השלושה נעצרו

מכונית התנגשה באנדרטה לזכר השואה, הנוסעים נמלטו ונעצרו
אנדרטת השואה בברלין צילום: Pixabay

מכונית ובה שלושה אנשים שנמלטו מבדיקה משטרתית שגרתית התנגשה וגרמה נזק לאנדרטת השואה בברלין בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי, כך מסרה המשטרה בברלין. התקרית התרחשה באנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו בשואה ליד שער ברנדנבורג בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר (שעון מקומי).

לאחר מכן נסעו החשודים מהמקום, בהמשך הם עזבו את המכונית וניסו להימלט ברגל. הם נעצרו זמן קצר לאחר מכן, העיתון המקומי "ברלינר צייטונג" דיווח על האירוע והביא תיעוד של המכונית שהתרסקה על גוש הבטון שנהרס.

לאחר שהשלושה ניסו להימלט עם הרכב, משהו השתבש והם השאירו את הרכב בכביש ונמלטו רגלית. הרכב נגרר משם והמשטרה עצרה אותם. מדוברות המשטרה נמסר כי השוטרים פעלו לוודא את זהות הנהג מכיוון שלוחית הרישוי על הרכב לא היתה שייכת לרכב. מהמשטרה נמסר כי אחד החשודים נפצע באורח קל.

בימים אלה מתבצעות עבודות ניקיון באנדרטה לזכר יהודי אירופה שנרצחו בשואה. זהותם של האנשים או סיבת ניסיון הבריחה מהמשטרה עדיין לא ברורה בשלב זה.

תאונת דרכים משטרת גרמניה ברלין אנדרטת זיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד