י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"גבלס פה וגבלס שם"

שרת ההסברה: "לא מזדעזעת מזילות השואה, המשפחות שלכם נשרפו שם"

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן התייחסה אתמול בכנסת להשוואתה לשר התעמולה הנאצי גבלס, ואמרה כי "לי אתם קוראים שרת התעמולה? כל יום גבלס פה וגבלס שם. נאצים כמו נצנצים". נאומה של דיסטל אטבריאן עורר סערה גדולה ברשתות, והיא חטפה בעקבותיו ביקורת נוקבת

שרת ההסברה: "לא מזדעזעת מזילות השואה, המשפחות שלכם נשרפו שם"
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' מחתה בנאום סוער וקולני במליאת הכנסת על כך שבאופוזיציה מכנים אותה בלעג "שרת התעמולה", והטיחה בחברי האופוזיציה שלא נכחו במליאה (היתה ריקה): "שנים שמרתי על זיכרון השואה, שנים הזדעזעתי מזילות השואה, אני כבר לא מזדעזעת וזה המשפחות שלכם שנשרפו שם".

עוד אמרה: "לי אתם קוראים שרת התעמולה? כל יום גבלס פה וגבלס שם. נאצים כמו נצנצים. היטלר על הקילו... יושבים בכל האולפנים, משקרים במצח נחושה, מסיתים אח כנגד רעהו, ואני, שקיבלתי ציווי משפטי לא להוציא מילה על הרפורמה כשרת הסברה שבאה להסביר, שרואה את המדינה שלה הולכת פייפן, שרוצה להרגיע, שרוצה להביא עובדות – אני גבלס!".

"רק תזכרו דבר אחד – מילא אני גרועה כמו גבלס, אבל גבלס גרוע כמוני. זה הצד השני של המשוואה. ומה זה אומר, שגבלס גרוע כמוני? שהשואה היתה מדפסת, מרפסת ופרס ספיר פעמיים – זה מה שגבלס עשה. זה חטאו. זה חטאם של הנאצים, גלית דיסטל אטבריאן, אותו הדבר", סיימה שרת ההסברה את נאומה הנוקב.

דיסטל אטבריאן הותקפה ברשתות על אמירותיה החריפות, ולכן פרסמה פוסט בו הסבירה את דבריה והתלוננה על התקשורת בה "אותם אנשים שמשווים אותי לשר התעמולה נהנים מהמיקרופונים הכי משפיעים בישראל".

"יהודי לא משווה יהודי אחר לשום דבר שמזכיר את הרייך השלישי ולא משנה כמה הדם חם, כמה "בא להכניס" או כמה בא לנקום על אמירה פוליטית שלא באה טוב", הסבירה.

גלית דיסטל אטבריאן תעמולה נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד