ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
סאגת הרפורמה המשפטית

מגעים מתקדמים לפשרה? נתניהו בשיחות קדחתניות - הטיסה לברלין נדחתה

ראש הממשלה נתניהו עורך בשעות האחרונות שיחות קדחתניות בכנסת על מנת להגיע למתווה פשרה ברפורמה המשפטית ולצורך כך דחה את המראתו אחר הצהריים לברלין. השר בצלאל סמוטריץ' מקדים את חזרתו לישראל. גורמים פוליטיים: הנשיא יציג המתווה שגיבש היום או מחר

מגעים מתקדמים לפשרה? נתניהו בשיחות קדחתניות - הטיסה לברלין נדחתה
נתניהו ולוין במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לקראת פשרה? טיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לברלין נדחתה לעת עתה בשל שיחות קדחתניות שהוא עורך בשעה זו בכנסת במסגרת הניסיונות להגיע לפשרה ברפורמה המשפטית. זאת, ברקע הדיווחים כי הנשיא הרצוג צפוי להציג בקרוב מאוד את מתווה הפשרה אותו גיבש.

ברקע המגעים, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יחזור הערב (רביעי) לישראל ויבטל את נסיעתו המתוכננת לפנמה לכנס בהשתתפות שרי האוצר של דרום אמריקה. כך עדכנה לשכתו. "השר סמוטריץ' ישוב ארצה כדי ללוות את תהליך החקיקה וההידברות ברפורמה המשפטית", נמסר. 

הבוקר דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הסמיך לאחרונה את השר לנושאים אסטרטגיים רון דרמר לעסוק מטעמו בקידום הניסיונות לגבש פשרה מאחורי הקלעים בסוגיית הרפורמה המשפטית בין הקואליציה לארגוני המחאה והאופוזיציה, בעזרת בית הנשיא.

בעקבות כך, השר דרמר החל להיות מעורב במגעים עם הגורמים השונים. דרמר נחשב למקורב מאוד לנתניהו והכנסתו לתוך סוגיית הסערה סביב הרפורמה המשפטית, מאותתת כי ראש הממשלה נחוש לנסות להביא פתרון שלא נשמע עד כה מבין שאר העוסקים בפשרה, וביניהם שר המשפטים יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן.

 

בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ הרפורמה המשפטית יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד