כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תוספת של 15 מיליון₪

גם אתם זכאים? חלוקת מענקים של מאות שקלים לקראת חג הפסח

לקראת חג הפסח: משרד הרווחה החליט על תוספת של 15 מיליון שקלים לסיוע עבור משפחות מוחלשות לחג הפסח | השר יעקב מרגי: "זו ההזדמנות לדאוג למשפחות מוחלשות שיוכלו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת"

גם אתם זכאים? חלוקת מענקים של מאות שקלים לקראת חג הפסח
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: מתוך קליפ

משרד הרווחה והביטחון החברתי, החליט על הגדלת תקציב הסיוע למשפחות מוחלשות לקראת חג הפסח ב-15 מיליון שקלים.

36,000 משפחות יקבלו סיוע בסך 800 ₪ במסגרת המיזם ל'ביטחון תזונתי' של משרד הרווחה, בכך ייהנו אותן משפחות מתוספת של 300 ₪ שיתווספו לסיוע בסך 500 ₪ שהן מקבלות מידי חודש במשך השנה המורכב מ-350 ₪ בכרטיס מגנטי נטען וסל פירות וירקות בשווי 150 ₪. סך התוספת – 10 מיליון ₪.

בנוסף, יגדיל המשרד בסך 5 מיליון שקלים את תקציב התמיכה בעמותות המזון המחלקות סלי 'קמחא דפסחא'. סך התמיכה השנה יעמוד על 15 מיליון ₪, גידול של 50% משנים קודמות.

שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי מסר: "אני שמח שהצלחנו לגייס תוספת משמעותית של 15 מיליון ₪ לתקציב הסיוע עבור משפחות מוחלשות לחג הפסח. התוספת תסייע לאותן משפחות הנאנקות תחת הנטל הכבד של יוקר המחיה במשך כל השנה ובפרט לקראת חג הפסח בו ההוצאות הן גדולות. עם כניסתי לתפקיד התחייבתי כי נפעל למיגור העוני ונסייע לשכבות החלשות, חג הפסח זו ההזדמנות לדאוג לכך שאותן משפחות מוחלשות יוכלו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת".

 

מענקים פסח משפחות מענק כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד