כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
למה לשלם יותר?

אל תהיו פראיירים: כך תזמינו כרטיסי טיסה זולים

מחקר חדש של אתר CheapAir בחן מהו הזמן הטוב ביותר להזמין כרטיסי טיסה במקומות שונים ברחבי העולם | הנתונים המלאים בכתבה

אל תהיו פראיירים: כך תזמינו כרטיסי טיסה זולים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אתר CheapAir פרסם מחקר חדש שערך אשר בחן את הזמן הטוב ביותר להזמין כרטיסh טיסה במקומות שונים ברחבי העולם.

המחיר הזול ביותר לטוס באירופה ייצא לכם ביום שלישי. למעשה, לא מדובר בהפתעה גדולה, שכן ימי שלישי נחשבים להכי פחות מבוקשים כיוון שהם רחוקים מסופי השבוע ומחייבים את הטסים לקחת ימי חופש. על פי המחקר, כרטיסי הטיסה זולים יותר בימי שלישי בממוצע ב-121 דולרים, חסכון משמעותי מאוד, למי שלא צריך להשתמש בימי החופש שלו.

יוני, יולי ואוגוסט הם החודשים היקרים ביותר לכן מומלץ להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, כדי ליהנות מהתעריפים הנמוכים ביותר.

לפי בדיקת האתר, מומלץ להזמין את הכרטיס 10 חודשים לפני הטיסה. המשמעות היא בעצם, עם פתיחת מכירת הכרטיסים, שכן רוב חברות התעופה פותחות את מכירת הכרטיסים ליעדים השונים בטווח של קצת פחות משנה ממועד ההמראה.

באסיה, המצב לא שונה בהרבה המלצת האתר היא להזמין טיסות כמה שיותר מוקדם, כעשרה חודשים לפני מועד הטיסה. גם כאן, הטיסות הזולות ביותר הן בימי שלישי והחסכון הממוצע לטסים ביום זה הוא 96 דולרים. החודשים הזולים בותר לטוס במזרח התיכון הם פברואר ומרץ והקרים בותר הם דווקא דצמבר ויולי, שכן דצמבר נחשב לחודש מאוד מבוקש באזור איחוד האמירויות, סעודיה בחריין ועוד ויולי נחשב לחודש מבוקש בישראל, ירדן וכו.

המחירים הזולים ביותר לטיסות לארה"ב הם ימי רביעי, שנחשבים בדומה לימי שלישי, לימים פחות אטרקטיביים בשל העובדה שהם מחייבים לקחת חופש מהעבודה. החודשים הכי זולים הם פברואר ומאי וגם כאן, כמו באסיה ובאירופה, המחקר ממליץ להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש כדי לתפוס את הטיסות הזולות ביותר.

 

כרטיסי טיסה נוסעים טיסות בזול נתב"ג בן גוריון שדה התעופה מזוודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד