י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרבנים התפלפלו עם התלמידים

הבחורים שיסיימו מסכת יזכו למסע מיוחד לארץ הקודש

משלחת רבנים מהארץ ומרחבי אירופה ביקרו בישיבת "תומכי תמימים" בוינה, אוסטריה. הרב הראשי דירבן את התלמידים לסיים מסכת, והם קיבלו על עצמם לסיים את המסכת כולה. הרבנים התפלפלו עם התלמידים בלימוד והתרשמו עמוקות מהידיעות שהפגינו

הבחורים שיסיימו מסכת יזכו למסע מיוחד לארץ הקודש
הרבנים מבקרים בישיבה צילום: באדיבות המצלם

משלחת רבנים מארץ ישראל ומרחבי אירופה ביקרו בישיבת "תומכי תמימים" בוינה, אוסטריה. בין חברי המשלחת בלטו במיוחד: הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, יו"ר "הידברות" הגאון רבי זמיר כהן, גאב"ד אנטוורפן הגאון רבי אהרון שיף, שליח כ"ק אדמו"ר ורבה הראשי של הולנד הגאון רבי בנימין יאקאבס, דיין דק"ק שומרי הדת באנטוורפן הגאון רבי יעקב דוד שמאהל, וחברי בית הדין של וינה הגאונים הרב יוסף פרדס והרב יעקב חוטובלי.

ראש הישיבה הרב חיים פילדסטיל, והשלוחים הרב יעקב בידרמן והרב ישראל נתנאלוב קיבלו את פניהם וערכו להם היכרות עם תלמידי הישיבה. את המשלחת הוביל הרב אריה גולדברג, מנכ"ל "מרכז רבני אירופה". הרב לאו והרב כהן נשאו דברים בפני הבחורים. לאחר שהרב לאו דירבן את התלמידים לסיים את המסכת אותה למדו, סיפר הרב פילדסטיל כי אכן לפני זמן קצר קיימו וקיבלו התלמידים על עצמם לסיים את המסכת כולה, תוך שהוא מכריז כי אותם שאכן יזכו להיבחן על המסכת מתחילה ועד סוף, יזכו למסע מיוחד בארץ הקודש, במהלכו ייבחנו אצל גדולי התורה.

הרב לאו התפעל, ומיד נענה לבקשה והודיע כי התלמידים מוזמנים ועומדים לעלות לרגל ולהיבחן על ידו. כלל הרבנים התפלפלו עם התלמידים בלימוד והתרשמו עמוקות מהידיעות שהפגינו.

וינה אוסטריה מרכז רבני אירופה הרב הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד