כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרשת זועמת

הציע 100,000 דולר: המיליונר שמגחיך את עוטי המסכות

יזם אמריקאי מיליונר שהואשם בהפצת מידע מוטעה על קורונה באינטרנט, התגאה בהצעה המוזרה שהציע לנוסעים לידו בזמן טיסה

הציע 100,000 דולר: המיליונר שמגחיך את עוטי המסכות
מסכה חד פעמית צילום: pixabay

הצעתו של מיליונר טכנולוגי בסך 100,000 דולר לאישה שישבה לידו במטוס, בתנאי שתסיר את מסכת הקורונה גררה זעם רב בקרב גולשים. היזם, סטיב קירש, טען כי הוא מזועזע לאחר שהנוסעת סירבה להסיר את המסכה שלה למרות שהוצע לה סכום כסף עצום לשם כך.

קירש הואשם בהפצת מידע מוטעה על קוביד במהלך המגיפה. בתעלול האחרון שלו, הוא כתב: "אני על סיפון טיסת דלתא כרגע. מי שישבה לידי במחלקה הראשונה סירבה לקבל 100,000 דולר בתנאי שתסיר את המסכה שלה במשך כל הטיסה. לא צחוק. זה היה אחרי שהסברתי שהמסכה לא יעילה".

הוא טען שהוא התחיל בהצעה של 100 דולר ואמר: "ציינתי שכשהיא הסירה את המסכה בשביל לאכול ולשתות, היא עלולה להידבק בנשימה אחת".

"היא הסירה את המסכה מיד עם הגשת ארוחת הבוקר. כי כולם יודעים שאי אפשר להידבק בזמן שאתה אוכל". בהשוואה בין האישה לאלה שהשקיעו בבנק שקרס בארה"ב, הוא התבדח: "אולי בפעם הבאה אני אשב ליד מישהו שהיה לו חשבון בבנק עמק הסיליקון".

אבל התעלולים שלו גרמו לזעם על ידי גולשים. אחד כתב: "האם היו לך 100,000 דולר במזומן? אם לא, אתה נשמע כמו משוגע. איך הם יכלו לסמוך עליך שתשלם?" אחר כתב: "הם כנראה לא חשבו שיש לך אפילו 5 דולר".

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שאירוע דומה בטיסה עורר זעם. שלושה ימים לפני המקרה האחרון, הוא צייץ ששני אנשים סירבו לבקשות דומות. הוא כתב: "שאלתי את האנשים שישבו לידי במטוס אם הייתי משלם להם 10,000 דולר כדי להסיר את המסכה שלהם למשך הטיסה האם הם היו עושים זאת, שניהם דחו את ההצעה. אולי אני צריך להציע 100,000 דולר בפעם הבאה?".

גולש אחד התלונן ש-100,000 דולר לא יכסו את הוצאות בית החולים אם מישהו באמת יהיה חולה קשה.

אחד כתב: "חשבונות בית החולים שלי לאחר האשפוז בקורונה הגיעו ליותר מ-300,000 דולר (כולל אמבולנס אווירי בסך 80,000 דולר מכיוון שבתי החולים המקומיים היו כולם מלאים), בתוספת אובדן לקוחות/הכנסה, נזק לריאות, נכות מתמשכת, הוצאות החלמה/תמיכה וכו' - אני צריך לפחות 5 מיליון דולר מזומן ביד. חבשתי מסכה במטוס ועדיין קיבלתי קורונה. כיום אני סובל מתופעת הלונג כוביד. חשבונות הפיזיותרפיה שלי צוחקים על 100,000 הדולרים העלובים שלך".

טיסה קורונה מסכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד