כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קו חדש הושק

בשורה לטסים: הטיסה תתקצר בכ-4 שעות

הושק היום קו חדש לדבלין, בירת אירלנד | מדובר בבשורת ענק לנוסעים עקב כך שהטיסה הישירה לדבלין תקצר את זמן הטיסה ל-5.5 שעות בלבד | למעשה, עד כה ארכה הטיסה לדבלין 8-9 שעות לפחות, וכללה חניות ביניים

בשורה לטסים: הטיסה תתקצר בכ-4 שעות
אילוסטרציה צילום: pixabay

שרת התחבורה מירי רגב השיקה הבוקר (חמישי) את הקו החדש של אל על לדבלין, בירת אירלנד, במעמד שגריר אירלנד בישראל.

לאחר שלפני מספר שבועות השיקה חברת אל על את הקו לטוקיו, הראשון שהחברה משיקה מאז שנת 2019, הושק היום קו חדש נוסף לדבלין, בירת אירלנד. כמו כן, הודיעה חברת ארקיע כי בקרוב תשיק טיסה ישירה לקייפטאון, דרום אפריקה.

מדובר בבשורת ענק לנוסעים עקב כך שהטיסה הישירה לדבלין תקצר את זמן הטיסה ל-5.5 שעות בלבד. 

למעשה, עד כה ארכה הטיסה לדבלין 8-9 שעות לפחות, וכללה חניות ביניים. אל על תפעיל שלוש טיסות שבועיות ישירות לדבלין, ויש לצפות לגידול משמעותי בתנועת הנוסעים בין ישראל לאירלנד, למטרות תיירות ועסקים כאחד.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "אני מברכת את כבוד השגריר האירי על פתיחת הקו החדש, ובטוחה כי הטיסות הישירות יתרמו לחיזוק קשרי הכלכלה, התרבות, התיירות והאקדמיה בין העמים, ולשיפור הקשר בין הממשלות.

אני שמחה על כל קו חדש המחבר את ישראל ליעדים ברחבי העולם, מקצר את זמני הטיסה, חוסך דלק ופליטות פחמן, ותורם לתחרות בין חברות התעופה. 

בקדנציה הקודמת שלי במשרד התחבורה הייתה לי הזכות לחנוך את הקווים לאמירויות, בחריין ומרוקו, שהשקתם התאפשרה בזכות "הסכמי אברהם". הקו לדובאי הפך לאחד הקווים המובילים בנתב"ג, עם כמיליון נוסעים בשנה. 

אני שמחה לבשר כאן כי הקיץ ינחתו בנתב"ג לא פחות מאשר 13 חברות תעופה חדשות, שיפתחו עשרות יעדים חדשים בפני הנופש הישראלי, ויביאו יותר תיירים ממקומות שעד כה לא נהנו מטיסות ישירות לישראל."

שרת התחבורה התייחסה בדבריה גם לצורך הדחוף בקבלת החלטה על הקמת שדה תעופה משלים, לאור הצמיחה המתמדת בהיקף הטיסות לישראל והביקוש להוספת חברות ויעדים, ומגבלות הקיבולת של נתב"ג. "לאחר שהנושא נגרר במשך עשר שנים, קיבלתי בקדנציה הקודמת שלי החלטה כי השדה המשלים יהיה בדרום", אמרה השרה. "אני מאמינה כי מיד לאחר יום העצמאות נסכם את הנושא, אין לנו את הפריווילגיה לגרור רגליים." 

 

 

טיסות מטוס קו חדש אל על חופשה נתב"ג משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד