כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מוכה ושבור"

"אולמרט: "קורא למנהיגי העולם להחרים את ראש ממשלת ישראל

ראש הממשלה לשעבר אולמרט התייחס לסערת חקיקת הרפורמה המשפטית ואמר על נתניהו: "לדעתי הוא בשלב מתקדם של התמוטטות עצבים, של משבר רגשי ונפשי עמוק מאוד. אדם בודד לחלוטין מוכה ושבור". אולמרט הוסיף: "ממשלת ישראל היא אנטי-ישראלית - מדינת ישראל שקהילות העולם אוהבים לא מיוצגת על ידי הממשלה הזאת"

"אולמרט: "קורא למנהיגי העולם להחרים את ראש ממשלת ישראל
אהוד אולמרט צילום: משה שי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עורר היום (חמישי) סערה נוספת לארח שקרא למנהיגי העולם להחרים את נתניהו: "מכול ראש ממשלה המגדיר עצמו כידיד ישראל - החרימו את ראש הממשלה, אני קורא לכם לבוז לו", אמר בריאיון לחדשות 12.

אולמרט התייחס למתווה הנשיא ואמר כי "מדובר במתווה הגון, לא אידיאלי אך אחראי". לדבריו, "הקואליציה הייתה צריכה לקחת אותו בשתי ידיים, ללא היסוס אך אני מוכרח לומר שאני לא מופתע".

אולמרט התייחס לטענתה של השרה מירי רגב כי מתווה הנשיא הוא מתווה הנשיאה חיות ואמר: "אני רוצה לומר משהו על הסגנון של ההתנסחות הזה. גסות הרוח, הנבזות, העלבונות, חוסר הגבולות בסופו של דבר יכה חזרה באלו שמשתמשים בסגנון הזה".אולמרט הוסיף כי לדעתו ראש הממשלה נתניהו כבר אינו מנהל לא את הממשלה ולא את מדינת ישראל: "לפי הדיווחים שלכם טרם נאום הנשיא ראש הממשלה תמך במתווה אך שר המשפטים עמד על רגליו האחוריות ולא הסכים. אני אומר תקופה כי נתניהו איננו מנהל, לדעתי הוא בשלב מתקדם של התמוטטות עצבים, של משבר רגשי ונפשי עמוק מאוד. מכך אני מתרשם מהופעותיו, אדם בודד לחלוטין מוכה ושבור". 

לבסוף, אולמרט פנה למנהיגי העולם ואמר: "כל ראש ממשלה המגדיר עצמו כידיד ישראל צריך לצאת נגד ממשלת ישראל. ממשלת ישראל היא אנטי-ישראלית ואני קורא לכם לבוז לראש הממשלה. מדינת ישראל שאתם אוהבים לא מיוצגת על ידי האדם שהולך להרוס את התשתית הדמוקרטית והערכית של מדינת ישראל".

ח"כ דן אילוז (הליכוד) מסר בתגובה: "שבועות שאנחנו מתריעים שמיעוט קיצוני בתוך המפגינים מאמץ שיטות של ה-BDS והיום אולמרט מוכיח זאת כשהצטרף רשמית לתנועת החרם עם קריאתו להחרים את ראש ממשלת ישראל בעולם. גם בהתנגדות יש לפעול באחריות".

בנימין נתניהו אהוד אולמרט הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד